Joanna Szklarczyk: z x-kom do Harbingers
Joanna Szklarczyk objęła stanowisko content marketing manager w agencji Harbingers.
W krakowskiej agencji Harbingers Joanna Szklarczyk jako content marketing manager będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem CM.
- W tym roku skupiamy się mocno na podnoszeniu doskonałości operacyjnej i zwiększaniu współczynnika konwersji z naszych działań. Inwestujemy między innymi w narzędzia wykorzystujące technologię AI i Cloud do automatyzacji naszego procesu realizacji projektów. Doświadczenie Joanny i jej wysoko rozwinięte kompetencje zarządzania złożonymi projektami świetnie wpisują się więc w wizję rozwoju zespołu Content Marketingu w Harbingers — mówi Małgorzata Pawłowska, key clients business unit director w Harbingers.
Joanna Szklarczyk związana jest z branżą e-commerce od ponad 7 lat. Przez ten okres przyczyniła się do znaczącego rozwoju sektora dzięki swoim umiejętnościom i doświadczeniu zdobytemu m.in. w x-kom, al.to i Combat. Na przestrzeni ostatnich lat, pełniąc role kierownicze i team-leadera w Offer Department, odegrała kluczową rolę w kształtowaniu i zarządzaniu treścią produktową dla wszystkich sklepów spółki.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Joanna Szklarczyk: z x-kom do Harbingers