„Dotyk kuszącego piękna” w kampanii Luksji SkinKind (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind. Akcję na zlecenie PZ Cussons przygotowały firmy Change Integrated i ZenithOptimedia.
Prowadzona od 15 listopada kampania reklamowa żeli pod prysznic Luksja SkinKind pokazuje, że służą one do pielęgnacji skóry wrażliwej i delikatnej. W przekazie pod hasłem „Dotyk Luksji. Dotyk kuszącego piękna” pojawia się motyw subtelnych kwiatów.
W ramach akcji emitowane są 30- i 15-sekundowe wersje spotu.
Kreacją kampanii – w oparciu o produkcję przygotowaną wcześniej dla Cussons UK przez TBWA Manchester – zajęła się agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: „Dotyk kuszącego piękna” w kampanii Luksji SkinKind (wideo)