Dostraja się do ciebie - kampania telewizji internetowej WPtv
Kampania telewizji internetowej portalu Wirtualna Polska obecna będzie w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach. Jej hasło "Dostraja się do ciebie".
W kampanii wykorzystano różne media. Ambient: zawieszki na drzwiach w akademikach, uchwyty w komunikacji miejskiej (autobusy), naklejki na ławki w sieciach szkół językowych (ProfiLingua), naklejki na lustrach w przymierzalniach, wobblery przy kasach, spoty na plazmach w sieciach odzieżowych (Cropp Twon, Reserved, Big Star, Troll, Mouse), podkładki pod talerze i stojaki na stolikach w sieciach restauracji Sphinx.
Wykorzystano też indoor: plakaty w szkołach średnich i na uczelniach wyższych, plakaty w toaletach w klubach; prasę: młodzieżowa, kobieca, life style, tygodniki opinii etc.; radio: Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Planeta, Trójka; internet: kampania promocyjna na WP oraz poza portalem (gratka.pl, serwisy IDG, Google).
Kampania ma zasięg ogólnopolski, jednak ze szczególnym natężeniem prowadzona jest w 6 największych aglomeracjach w Polsce: Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań.
Kreacją zajęła się agencja reklamowa Touchpoint RC. Zakupem i planowaniem mediów Dział Komunikacji Wirtualnej Polski (prasa, radio, ambient); Initiative Media (ambient).
Dołącz do dyskusji: Dostraja się do ciebie - kampania telewizji internetowej WPtv