Dominika Wnuczyńska i Ewelina Pawłowska awansowały w LoveBrands Group
W LoveBrands Group Dominika Wnuczyńska objęła stanowisko head of brand strategy, a Ewelina Pawłowska head of LoveBrands Relations.

Dominika Wnuczyńska dotychczas pracowała jako strategy manager. 1 marca awansowała na head of brand strategy. Zajmuje się przygotowaniem strategii brandowych i reklamowych. Jest odpowiedzialna za budowanie świadomości marki za pomocą skoordynowanych działań marketingowych. Z agencją LoveBrands Group jest związana od 4 lat.
Awans otrzymała również Ewelina Pawłowska, która po prawie roku pracy na stanowisku communications consultant, została head of LoveBrands Relations. Do jej kompetencji w LoveBrands Group należy strategiczne doradztwo komunikacyjne i reklamowe, działania PR oraz kierowanie pracami zespołu dla takich klientów jak Trilux czy Bank Pocztowy. Jest również odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego agencji.
Dołącz do dyskusji: Dominika Wnuczyńska i Ewelina Pawłowska awansowały w LoveBrands Group