David Beckham wprowadza nową linię bielizny z H&M
David Beckham nawiązał współpracę z Hennes & Mauritz (H&M), dzięki której nowa linia bielizny piłkarza będzie dostępna wyłącznie w sklepach szwedzkiej firmy odzieżowej.
Współpraca ma charakter długofalowy, a kolekcje Beckhama będą wprowadzane sezonowo. Pierwsza trafi do 1800 sklepów H&M w 40 krajach 2 lutego 2012 roku, przed sezonem Walentynek.
Linia bielizny pod marką "David Beckham" jest efektem współpracy piłkarza z Simonem Fullerem, jego partnerem biznesowym i menedżerem, który zasłynął m.in. stworzeniem programu telewizyjnego "Pop Idol".
H&M ma na koncie wiele podobnych działań prowadzonych wspólnie z celebrytami, m.in. z Karlem Lagerfeldem, Stellą McCartney i Madonną.
Marketing
Dołącz do dyskusji: David Beckham wprowadza nową linię bielizny z H&M