Data Center i system afiliacyjny priorytetami K2 Internet
Inwestycje we własne data center i system afiliacyjny będąpriorytetami spółki K2 Internet jeśli nie pozyska w wyniku ofertypublicznej wszystkich środków, które planowała - wynika zwypowiedzi prezesa Janusza Żebrowskiego.
"Generalnie jestem zadowolony z przebiegu roadshow" - powiedziałŻebrowski. Dodał, że zainteresowanie akcjami oferowanymi przezspółkę jest duże.
"Szczególnie cieszy mnie zainteresowanie wyrażone przez funduszeinwestycyjne i emerytalne" - powiedział Żebrowski. Zaznaczył, żepriorytetami dla spółki są inwestycje w data center i systemafiliacyjny. Prezes podkreślił, że spółka nie planuje kolejnejemisji.
"Udowodniliśmy już, że potrafimy dobrze wykorzystać środkipowierzone przez inwestorów i rosnąć w sposób organiczny" -powiedział Żebrowski. Również według Jensa Spyrki wspólnikafunduszu bmp, który jest głównym udziałowcem spółki, K2 nie musikoniecznie pozyskać maksymalnych funduszy, żeby realizować swojąstrategię.
Od popytu i ceny będzie jednak zależało, czy bmp AG wyjdzie zinwestycji w K2 już teraz, czy w ciągu dwunastu najbliższychmiesięcy z uwzględnieniem zobowiązań wynikających z zawartej umowylock-up. Obecnie do bmp AG należy 42,6% akcji spółki. Funduszsprzedaje 420 tys. akcji spółki i może zwiększyć ofertę o kolejnych355 tys. akcji.
"Oczekiwania bmp co do ceny od uzyskania której bmp uzależniacałkowite wyjście z inwestycji są dość agresywne, dlatego niewydaje się żeby fundusz wyszedł całkowicie z K2 Internet już teraz"- przyznał Żebrowski.
Zapisy na akcje K2 Internet mają odbyć się w dniach 9-11kwietnia. K2 Internet jest firmą marketingowo-technologicznąświadczącą usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraztechnologii w biznesie. Należy do niej m.in. internetowy dommediowy ACR.
Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, Nokia,Ikea, Michalin, Volvo, Getin Bank i Play.
W 2006 roku spółka miała 1,128 mln zł zysku netto wobec 610 tys.zł rok wcześniej. Przychody, że sprzedaży wyniosły odpowiednio15,294 mln zł wobec 11,748 mln zł. W I połowie 2007 roku spółkamiała 680 tys. zł zysku netto (wzrost o 6% wobec analogicznegookresu ubiegłego roku) przy 10,881 mln zł przychody (wzrost o69%).
Dołącz do dyskusji: Data Center i system afiliacyjny priorytetami K2 Internet