Daniel Rubinowski dyrektorem marketingu Nivea Polska
Daniel Rubinowski został dyrektorem marketingu Nivea Polska. Odpowiada za planowanie i realizację strategii marketingowej oraz wizerunek marki Nivea na rynku polskim.

Rubinowski będzie kontynuował wdrażanie w Polsce planu marketingowego na 2015 r., który współtworzył na poziomie globalnym, pracując w centrali Grupy Beiersdorf w Hamburgu.
Z firmą jest związany od 2004 r. Od początków kariery w Nivea Polska zajmował się kwestiami strategicznymi dotyczącymi działu sprzedaży i marketingu.
W ostatnich latach pełnił m.in. funkcję marketing managera w rosyjskim oddziale Grupy Beiersdorf, prowadząc działania regionalne i lokalne w dwunastu krajach Azji i Europy Wschodniej. Następnie zajmował stanowisko senior international brand managera, opracowując m.in. globalny plan rozwoju marki Nivea Men.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Daniel Rubinowski dyrektorem marketingu Nivea Polska