Creative PR inwestuje w rozwój lotnictwa
Firma Creative PR stworzyła i prowadzi serwis Airtaxi.pl.
Jest to pomysł na zupełnie inne podejście do biznesu. Serwis nie opiera się na własnym doświadczeniu związanym z lotnictwem, ale korzysta z wiedzy specjalistycznej partnerów. Jednak właściwy cel serwisu to rozwój rynku lotnictwa dyspozycyjnego. Takie założenie można osiągnąć tylko i wyłącznie dzięki bardzo nasilonym działaniom medialnym - czytamy w komunikacie.
Creative PR posiada duże doświadczenie w pracy z mediami, poparte wymiernymi efektami biznesowymi. Jak pokazują doświadczenia innych firm z branży lotnictwa dyspozycyjnego reklama może nie przynieść oczekiwanych efektów. Natomiast dla tego typu usług public relations daje pewność rozgłosu. Na takie działania właściciele serwisu mogą sobie pozwolić, bowiem głównym udziałowcem przedsięwzięcia jest agencja Creative PR.
"Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż rynek tego typu usług jest w Polsce na razie bardzo mały. Ale nasza działalność na razie nie będzie opierać się tylko na sprzedaży usług lotniczych, ale na informowaniu osób zainteresowanych o zaletach lotnictwa dyspozycyjnego. - mówi Krzysztof Maruszewski pomysłodawca serwisu - Tak naprawdę to działamy na rzecz całego rynku, oczywiście u nas też można zamówić lot taksówką powietrzną, ale bardziej skupiamy się na dostarczaniu rzetelnych informacji o rynku oraz o nowościach w Polsce i na świecie."
W najbliższym czasie serwis planuje rozpoczęcie kampanii PR'owej mającej na celu pokazanie oszczędności wynikających z korzystania z usług firm lotnictwa dyspozycyjnego.
Dołącz do dyskusji: Creative PR inwestuje w rozwój lotnictwa