Clear Channel zapowiada inwestycje w sieć SuperNet 6x3
Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segment 18m2. Do końca2008 roku firma planuje zwiększyć liczbę nośników SuperNet 6x3 do2200.
W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć liczy 1700powierzchni.
W 2007 roku firma zanotowała 60% wzrost liczby kampanii zudziałem nośnika SuperNet 6x3 w stosunku do 2006 roku. W ciągusamego trzeciego kwartału 2007 roku udziały SuperNet 6x3 wzrosły o83%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost o 20%.
"Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią zakładającą rozbudowęoferty w segmencie premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 niebyłby możliwy bez naszych klientów. O jakości naszej sieci świadczyfakt, że reklamodawcy w coraz większym stopniu wykorzystują siećSuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoich produktów." -dodaje Agnieszka Zawistowska.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Clear Channel zapowiada inwestycje w sieć SuperNet 6x3