Clear Channel Poland tworzy struktury regionalne
Do końca 2007 roku Clear Channel Poland stworzy regionalnąstrukturę sprzedaży w całej Polsce.
Zostanie ona oparta na istniejącym, administracyjnym podzialekraju. Sprzedaż powierzchni reklamowej w poszczególnych regionachbędzie się odbywała za pośrednictwem utworzonej sieci lokalnychprzedstawicielstw.
"Intensywne prace, które podjęliśmy w celu stworzenia strukturyregionalnej sprzedaży wynikają z przekonania, ze coraz większeznaczenia mają rynki lokalne, w których tkwi duży potencjałhandlowy. Chcemy zapewnić naszym klientom dotarcie ze swoją ofertąna terenie całego kraju. " - mówi Anna Nowakowska, dyrektormarketingu Clear Channel Poland.
Clear Channel Poland prowadzi sprzedaż regionalną zapośrednictwem firmy zewnętrznej, z którą współpraca opiera się nazasadzie wyłączności w danym regionie, bądź przedstawicielihandlowych, reprezentujących firmę w konkretnym regionie.
Podpisane są już umowy o współpracy w trzech regionach -małopolskim, kujawsko-pomorskim oraz dolnośląskim. Obecnie trwająprace nad uruchomieniem sprzedaży w województwach śląskim,pomorskim oraz wielkopolskim. Do końca roku 2007 firma ClearChannel Poland planuje objęcie całego terytorium kraju sprzedażąregionalną.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland tworzy struktury regionalne