Clear Channel Poland rozwija sieć ekskluzywnych nośników
Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segmencie Premium.Firma do końca roku planuje powiększyć ofertę o kolejne 20powierzchni Backlight.
"Budowa silnej oferty w segmencie Premium i super Premium wiążesię z chęcią dostarczenia najwyższej jakości ekspozycji imożliwości wyróżnienia. Rynek wyraźnie oczekuje by reklamaoutdoorowa zapewniała prestiż i coraz wyższy standard w zakresieekspozycji. Backlighty 8x4 Clear Channel pozwalają podkreślićprestiż reklamowanego produktu i umożliwiają naszym klientomskuteczne budowanie wizerunku marek" - komentuje AgnieszkaZawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.
W 2007 roku oferta sieci Backlight zwiększyła się o 70 procent iobejmuje 95 nośników.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland rozwija sieć ekskluzywnych nośników