carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub
Do grona klientów obsługiwanych przez dom mediowy MullenLowe MediaHub dołączył carVertical, startup prowadzący ewidencję ponad 50 milionów pojazdów zgłoszonych jako uszkodzone w różnych krajach europejskich i Ameryce Północnej.
carVertical powierzył MullenLowe MediaHub strategię digital oraz kompleksowe usługi mediowe. Klient został pozyskany dzięki rekomendacji środowiska startupowego.
- carVertical mówi, że innowacje napędzają przejrzystość! Cieszymy się, że jako MullenLowe MediaHub możemy przyczyniać się do trwałej zmiany rynku samochodów używanych - mówi Ewa Góralska, dyrektorka zarządzająca MullenLowe MediaHub.
carVertical powierzył MullenLowe MediaHub zadanie aktywacji użytkowników serwisu. Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez dom mediowy MLMH. Start nowej kampanii carVertical planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku.
Zespół dedykowany do obsługi carVertical złożony jest z trzech kluczowych menedżerów MediaHub - Michała Strzałkowskiego, business development dDirectora, Macieja Niepsuja, buying directora oraz Marka Racławskiego, head of TV department.
Dołącz do dyskusji: carVertical nowym klientem MullenLowe MediaHub