SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy

Firma Electronic Arts (EA), wydawca gier wybrała GroupM (WPP) jako swojego globalnego partnera mediowego. 

Celem współpracy z GroupM jest zacieśnienie więzi między markami gier EA a globalną bazą fanów poprzez połączenie doświadczenia GroupM w zakresie interakcji z publicznością z szeroką gamą interaktywnej rozrywki EA.

GroupM będzie dążyć do rozszerzenia zasięgu Electronic Arts poprzez wykorzystanie najnowocześniejszej analizy danych i kreatywnych taktyk medialnych, gwarantując, że jej gry będą cieszyły się popularnością wśród graczy na całym świecie.

„To partnerstwo oznacza ekscytujący nowy rozdział, ponieważ łączymy wiedzę specjalistyczną EA w zakresie interaktywnej rozrywki z naszym podejściem opartym na danych, aby angażować graczy na całym świecie. Wspólnie pomożemy zmaksymalizować połączenia fanów w niesamowitym portfolio EA” — informuje GroupM w wydanym oświadczeniu.

Przetarg nadzorowała firma ID comms. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Dołącz do dyskusji: Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl