SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Całkiem nowe Wakacje.pl

Portal Wakacje.pl zmienił szatę graficzną oraz wprowadził szereg nowych rozwiązań.

Nowe strony portalu mają charakter modułowy i zostały zaprojektowane w taki sposób, aby poszczególne grupy klientów mogły w łatwy sposób odnaleźć idealną dla siebie wycieczkę. Na uwagę zasługują dodatkowe kryteria w wyszukiwarce ofert, które są absolutną nowością w polskiej e-turystyce, podano w komunikacie.

      

Nowe rozwiązania wprowadzono w wielofunkcyjnej wyszukiwarce. Podstawowe kryteria wyboru to kierunek wakacyjny (klient wybiera spośród 160 różnych krajów), rodzaj dojazdu, cena wycieczki oraz termin wyjazdu. Aby ułatwić klientowi znalezienie odpowiedniej wycieczki, wprowadzono dodatkowe kryterium wyszukiwania – nie tylko nazwę kraju, ale również regionu, w który turysta chce się udać. Internauta  zainteresowany podróżą na przykład do Turcji, może już w początkowym stadium wyszukiwania określić, czy interesują go hotele na Riwierze Tureckiej, na Wybrzeżu Egejskim, Libijskim, czy obiekty zlokalizowane w najpopularniejszych tureckich kurortach, takich jak Alanya, Side, Belek lub Kemer. Dodatkowo wiele popularnych regionów turystycznych podzielono na podregiony. Osoba rezerwująca wczasy np. na Krecie, może  wybrać hotel w okolicach Chanii lub Agios Nicolaos (na drugim końcu wyspy). Novum są opcje wyszukiwania - są tak pomyślane, aby mogły z nich skorzystać wszyscy klienci, również niepełnosprawni i rodziny z dwójką dzieci. Klient nie tylko wybiera rodzaj wycieczki (m.in. wycieczka objazdowa, pobyt wypoczynkowy, nurkowanie, windsurfing, wyjazd rodzinny), ale może zaznaczyć opcję wyszukiwania, dzięki której za pomocą jednego kliknięcia myszką trafi do bazy obiektów przystosowanych do pobytu osób niepełnosprawnych,  innowacyjnym rozwiązaniem jest również wprowadzenie opcji wyszukiwania apartamentów rodzinnych - opcja 2+2.

- Postawiliśmy na nowoczesny, lekki i przejrzysty design  i tak zaprojektowaliśmy nową stronę Wakcje.pl, aby klient nie musiał błądzić w poszukiwaniu interesującej go oferty – mówi Tomasz Kolaszyński – kierownik projektu.  W centralnym punkcie strony głównej serwisu umieszczono moduł  dobra cena, gdyż z badań portalu wynika, że polski turysta kupujący wczasy  za granicą, kieruje się przede wszystkim przystępną ceną imprezy. Obok znalazły się popularne wycieczki last - minute, z których korzysta ponad 60% klientów portalu, natomiast po lewej stronie umieszczono linki do działów informacyjnych, takich jak „porady zdrowotne”, „pytania i odpowiedzi”, „wakacje z dziećmi”, słowniczek turysty”. Dzięki rozdzieleniu działów związanych ze sprzedażą imprez i działów merytorycznych, klient łatwo zapamiętuje, jak poruszać się po serwisie, gdzie szukać informacji i gdzie dokonać rezerwacji wycieczki – dodaje Kolaszyński.

Nowością jest także stworzenie specjalnej bazy hoteli odwiedzonych przez specjalistów ds. turystyki Wakacje.pl. W bazie znajduje się już blisko 10 tys. ocen obiektów i miejscowości turystycznych.

- Obecnie skupiamy 90% produktu dostępnego na rynku, dlatego możemy pozwolić sobie na selekcję. W trosce o zadowolenie klienta wprowadzamy i wciąż aktualizujemy uwagi naszych sprzedawców, dzięki którym internauta otrzymuje kompleksową informację o stanie faktycznym obiektów z katalogów biur podróży. Informujemy nie tylko o  zaletach obiektów, ale również o niedociągnięciach na miejscu zakwaterowania, o ile takie istnieją. Jeśli hotel znajduje się w popularnym kurorcie, blisko centrum, nie będziemy polecać go osobom z małymi dziećmi, którym może przeszkadzać muzyka z pobliskich dyskotek, natomiast luksusowych obiektów nie zarekomendujemy studentom nastawionym na zwiedzanie i poznawanie życia nocnego w kurorcie. Duże znaczenie mają również informacje z pierwszej ręki, np. o niedziałającej poza sezonem klimatyzacji, starym placu zabaw i mało urozmaiconym menu w hotelowej restauracji. Publikacja takich uwag sprawia, że rośnie kredyt zaufania internautów do portalu – tłumaczy Michał Kaczorowski, prezes Wakacje.pl

Portal Wakacje.pl postanowił również pokazać twarz i zaprezentować klientom sylwetki doradców ds. turystyki, z którymi Ci kontaktują się codziennie przez Internet lub za pomocą infolinii.

Dołącz do dyskusji: Całkiem nowe Wakacje.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl