Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”
Spółka Burda Media Polska uruchomiła nowoczesne studio broadcastowe, które umożliwia realizację szerokiej gamy formatów – od programów redakcyjnych po profesjonalne produkcje reklamowe. - Burda Media Polska rozpoczyna dziś zupełnie nowy etap w obszarze wideo - podkreśla Konrad Mazur, head of video w Burdzie.

Nowe studio o powierzchni 300 metrów kw. znajduje się na warszawskim Mokotowie, niedaleko siedziby firmy. Do dyspozycji w obiekcie są: dwa studia broadcastowe, dwie wideocastownie, biała hala do dowolnej aranżacji reżyserka z systemem TriCaster, makijażownia oraz lobby dla gości.
Jak podaje Burda, proces produkcji został w pełni zautomatyzowany i zarządzany centralnie z reżyserki, złożonej trzech paneli: wizja, dźwięk i światło.
Czytaj także: Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital
– W 2024 udało się zwodować trzy formaty, które wyróżniły się na rynku: „Życie od Nowa” Joanny Przetakiewicz, „Elle Essence” Michała Zaczyńskiego oraz „SPAring” Katarzyny Dąbrowskiej. Mając w rękach nowe zabawki, możemy zacząć tworzyć więcej, sprawniej i w unikatowej scenografii, godnej lidera w branży Beauty & Lifestyle i spełniającej wszelkie potrzeby atrakcyjnego branded content - napisał Konrad Mazur na LinkedIn.

Burda Media Polska to wydawca magazynów “Elle”, “Glamour”, “Viva!” czy “National Geographic Polska” i ich witryn WWW, a także serwisów Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl czy Wizaz.pl.
Dołącz do dyskusji: Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”