Brown-Forman Polska: awansowały Anita Jankowska, Katarzyna Bielawska, Agnieszka Wisełka
Awanse w dziale sprzedaży oraz Brown-Forman Polska, producenta alkoholi marek Jack Daniel’s, czy Finlandia. Anita Jankowska objęła stanowisko nowego channel managera rynku tradycyjnego, a Katarzyna Bielawska (po 7 latach pracy w firmie) objęła stanowisko channel managera rynku nowoczesnego. Nowym marketing managerem ds. marek super premium została Agnieszka Wisełka, wcześniej wspierająca dział sprzedaży jako trade marketing manager.

Katarzyna Bielawska odpowiada obecnie za realizację strategii sprzedaży wszystkich marek znajdujących się w portfolio firmy na rynku polskim (m.in. Jack Daniel’s, Finlandia Vodka i Woodford Reserve, Benriach jak również nowej marki – Gin Mare). Wcześniej tworzyła m.in. strategię takich kanałów jak convenience, cash&carry, sieci detalicznych a ostatnimi czasy kanału dyskontowego.
Agnieszka Wisełka z awansem w dziale marketingu Brown-Forman Polska
Awanse objęły również dział marketingu, gdzie nowym marketing managerem ds. marek super premium została Agnieszka Wisełka. Związana z Brown-Forman od 9 lat, zaczynała w dziale Brand and Business Insights, później zdobywając doświadczenie w brand marketingu (Jack Daniel’s). Od 2022 roku pełniła funkcję trade marketing managera w dziale sprzedaży.
W roli marketing managera Agnieszka Wisełka stanie na czele 4-osobowego zespołu, wspólnie z którym będzie odpowiedzialna za strategię i rozwój na polskim rynku czołowych marek premium amerykańskiej firmy (Woodford Reserve, BenRiach, GlenDronach, Fords Gin).
Dołącz do dyskusji: Brown-Forman Polska: awansowały Anita Jankowska, Katarzyna Bielawska, Agnieszka Wisełka