Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)
Pod hasłem "Czyści za Ciebie" przebiega kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek markę Bref Tornado. Akcja obejmuje telewizję prasę i punkty sprzedaży.
Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek proszek do czyszczenia toalety Bref Tornado metaforycznie obrazuje uciążliwe prace domowe jako niewolę. Akcja pod hasłem "Czyści za Ciebie" podkreśla, że promowany produkt skraca i ułatwia utrzymywanie higieny w toalecie.
Rozpoczęta 9 lutego kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TV 4, Polsat 2, Polsat Cafe, Polonia 1, ITV, Discovery), prasę ('Hurt i Detal", "Handel", "Tina: Dom i Relaks") oraz punkty sprzedaży (materiałami POS, bezpłatne próbki, spoty na monitorach LCD). Adaptację kreacji przygotowała agencja TBWA\, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Bref Tornado: Czyści za Ciebie (wideo)