Cannes Lions: Brązowy Lew dla agencji Bardzo za reklamę „English for beginners”
Agencja reklamowa Bardzo zdobyła Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę „English for beginners” dla serwisu Allegro.

Kampania Allegro „English for beginners” wystartowała 26 listopada 2016 roku. Opowiadała historię dziadka, który uczy się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać z wnuczką, który mieszka poza Polską w nadchodzące święta Bożego Narodzenia. Reklama ta była najbardziej poruszającą reklamą na YouTube w 2016 roku. Była też najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w ub.r. Uwagę na ten spot zwróciło wiele zagranicznych serwisów poświęconych reklamie.
W środę jej twórcy - agencja Bardzo - odebrali na festiwalu reklamowym w Cannes statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Entertainment. Spot konkurował w niej z 190 innymi projektami z całego świata. Produkcją spotu zajęły się: Cut Cut, Stage2, Ztudio.
Brązowy Lew dla agencji Bardzo i Allegro to trzecia nagroda dla polskich agencji. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness za projekt „Smart bell” dla Axa Polska. Z kolei Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Brązowy Lew dla agencji Bardzo za reklamę „English for beginners”