Bonda, Przetakiewicz, Gorczyca i Halarewicz w kampanii Land Rover
“Evoque - I’m on the move” - to hasło kampanii Land Rovera, w której marka zachęca kobiety do podkreślania swoich osiągnięć i siły. Ambasadorkami projektu są Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina Gorczyca oraz Anna Halarewicz. Działania prowadzi agencja Labcon (Group One).
Celem projektu “Evoque - I’m on the move” jest "stworzenie kobiecej przestrzeni do wzajemnego inspirowania się".
- To projekt zrzeszający kobiety aktywizujące swoje otoczenie i inicjujące pozytywne zmiany wokół siebie. Pokazuje, jak dynamiczne są współczesne Polki. Zauważyliśmy, że są niezwykle mobilne i będąc w ciągłym ruchu łączą pracę z życiem rodzinnym i pasjami. Mają niezwykłą odwagę działać i kierować swoim życiem w wymarzonych kierunkach - to właśnie chcemy wspierać jako marka, która docenia siłę i niezależność współczesnych kobiet - mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Land Rover Polska.
W ramach akcji Land Rover razem z magazynem "Harper’s Bazaar" konkurs, w którym kobiety mogą wysyłać swoje inspirujące historie ze swojego życia. 10 najlepszych tekstów zostanie opublikowanych na łamach magazynu.
Ambasadorkami projektu są Joanna Przetakiewicz – projektantka i businesswoman, Katarzyna Bonda - autorka powieści kryminalnych, Karolina Gorczyca – aktorka i triathlonistka, oraz Anna Halarewicz, malarka i ilustratorka mody.
Akcja wystartowała wraz z pojawieniem się na rynku wakacyjnego wydania magazynu "Harper’s Bazaar" (lipiec-sierpień 2019). Wywiady z ambasadorkami projektu zachęcają do podzielenia się własną historią i zainspirowania innych kobiet do działania.
Na jesień zaplanowany został drugi etap projektu, podczas którego społeczność kobiet „Evoque - I’m on the Move” zostanie zaproszona na autorskie spotkania z ambasadorkami akcji.
Pomysł na akcję przygotowała agencja Labcon, która wraz z Value Media odpowiada za komunikację marki Land Rover. Projekt jest kontynuacją komunikacji zapoczątkowanej w marcu reklamą telewizyjną.
Dołącz do dyskusji: Bonda, Przetakiewicz, Gorczyca i Halarewicz w kampanii Land Rover