Jaguar Land Rover zmienia globalny model marketingowy
Koncern motoryzacyjny Jaguar Land Rover zmienia swoje globalne działania marketingowe w ramach strategii dążenia do bycia twórcą najbardziej wyróżniających się luksusowych pojazdów, zapewniających klientom bardziej spersonalizowane wrażenia, z kreatywnością i technologią u podstaw. Dlatego wybiera do współpracy agencję Accenture, która połączy siły z agencją Spark44.
Koncern Jaguar Land Rover wybrał do globalnej współpracy agencję Accenture. Ta połączy siły z agencją Spark44, już obsługującą markę po to, by stworzyć nowy, szyty na miarę model marketingowy.
To nowe marketingowe podejście ma odegrać kluczową rolę w przekształceniu Jaguara Land Rovera w elektryczną, nowoczesną markę luksusową. W ramach radykalnej cyfryzacji komunikacji marketingowej firmy rozwój usług połączonych zapewni klientom nowe doświadczenia, nowy poziom intymności i lepsze doświadczenia właścicielskie.
Jaguar Land Rover skorzysta z połączonych możliwości Accenture i Spark44, łącząc światowej klasy kreację marki z wieloplatformową, cyfrową, spersonalizowaną obsługą klienta.
Felix Bräutigam, dyrektor handlowy Jaguar Land Rover, powiedział: - W centrum naszej strategii Reimagine dążymy do przekształcenia Jaguara Land Rovera w nowoczesny, luksusowy biznes kierowany przez klientów. Dlatego posiadanie wysoce angażującej, spersonalizowanej i połączonej podróży klienta jest niezbędne do dalszego wzmocnienia zarówno Jaguara, jak i Land Rovera jako wyjątkowych i wyróżniających się marek. Klienci oczekują bezproblemowej interakcji ze swoją marką i samochodem, ich doświadczenie musi pasować do ich stylu życia i ruchu w kierunku całkowicie elektrycznej przyszłości. Zobaczymy również bardziej zróżnicowane modele posiadania i samochody z dostępem do sieci, które są zaprojektowane tak, aby pasowały do naszego indywidualnego stylu życia. Wszystko to wymaga znaczącej zmiany w naszym podejściu marketingowym, w tym, jak rozmawiamy z naszymi potencjalnymi klientami i potencjalnymi klientami.
Firma Accenture została wybrana przez JLR ze względu na jej możliwości technologiczne, wydajność opartą na danych i podejście oparte na doświadczeniu. Jaguar Land Rover wykorzysta siłę Accenture Interactive - pomagając przekształcić swoją działalność przez pryzmat doświadczenia, kreatywności i możliwości cyfrowych - oraz wykorzysta możliwości marketingowe Accenture Operations, dzięki platformie SynOps umożliwiającej wgląd w oparte na sztucznej inteligencji i wysoce zautomatyzowaną produkcję.
- Jaguar Land Rover zawsze był uznawany za pioniera w branży motoryzacyjnej. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tymi kultowymi markami, ponieważ Jaguar Land Rover odważnie zmienia swój biznes, model marketingowy i tworzy nowe wrażenia dla swoich klientów - mówi Brain Whipple, dyrektor generalny grupy, Accenture Interactive.
Spark44 powstał w 2011 roku jako pionierskie, globalne joint venture między klientami a agencjami. Współpracował z firmą Jaguar Land Rover na całym świecie w zakresie komunikacji marki, zapewniając kreatywność i skuteczność marketingową w komunikacji z klientami. W ramach nowego podejścia Accenture wykorzysta unikalną wiedzę Spark44 na temat marek i punktów styku z klientami dzięki swoim usługom doradczym, usługom marketingowym i możliwościom automatyzacji.
Dołącz do dyskusji: Jaguar Land Rover zmienia globalny model marketingowy