Biuro Informacji Kredytowej wybiera agencję reklamową
Biuro Informacji Kredytowej (BIK) rozpoczęło przetarg, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy przy nowym projekcie.

- Rozpoczynamy prace nad projektem strategicznym, którego jednym z rezultatów ma być format kreatywny dla BIK - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu marketingu i PR Biura Informacji Kredytowej.
Firma nie zdradza listy zaproszonych do postępowania agencji. Rozstrzygnięcie planowane jest na koniec września.
W ramach dotychczasowych działań reklamowych BIK za planowanie i zakup mediów digitalowych odpowiada agencja marketingu efektywnościowego Performics, a za koncepcję kreatywną projektów Agencja Reklamowa S4 (przy czym współpraca ta ma charakter projektowy).
Jak z kolei poinformowała nas rzeczniczka prasowa firmy, Alina Stahl, BIK planuje także przetarg na usługi public relations. Szczegółów na razie nie zdradza.
Ostatnie działania reklamowa Biuro Informacji Kredytowej prowadziło w kwietniu tego roku. Kampania digitalowa „Oblicz swoje szanse na kredyt” promowała analizator kredytowy - narzędzie pozwalające oszacować szanse na otrzymanie kredytu.
Dołącz do dyskusji: Biuro Informacji Kredytowej wybiera agencję reklamową