Byk chwycony z rogi reklamuje kredyt w BGŻ BNP Paribas (wideo)
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego „Postanowione i spełnione” ilustrującą powiedzenie o chwyceniu byka za rogi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, DDB & Tribal i Sales&More.
- Poprzez najnowszą kampanię reklamową kredytu gotówkowego chcemy zachęcić ludzi do podjęcia zdecydowanej postawy wobec zadań, które odłożyli i mają obawy przed ich realizacją stąd wykorzystanie popularnego powiedzenia „chwyć byka za rogi”, które mocno motywuje do działania - opisuje Piotr Machel, dyrektor pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. - Nowa oferta kredytowa umożliwia klientom natychmiastowe działania, dzięki niemu mogą od razu „chwycić swój plan za rogi” i zrobić to, co postanowili - przeznaczyć kredyt na dowolny cel, w tym np. realizację swojego hobby, zimowy wyjazd narciarski, a także spłatę zobowiązań kredytowych w innych bankach - dodaje Machel.
Reklamy podkreślają m.in., że oprocentowanie kredytu „Postanowione i spełnione” wynosi 5,9 proc. (a RRSO - 10,66 proc.), natomiast spłata pierwszej raty może zostać odroczona. Takie warunki będą obowiązywały do 7 stycznia 2018 roku.
Pod koniec października BGŻ BNP Paribas zaczął kampanię Konta Optymalnego, której bohaterką są kury znoszące złotówki.
Akcja reklamująca kredyt „Postanowione i spełnione” obejmuje telewizję, internet oraz materiały POS i BTL. Potrwa do połowy grudnia.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiadają Havas Media (media pozainternetowe) i Sales&More (internet), a za działania w social media - agencja DDB & Tribal.
Dołącz do dyskusji: Byk chwycony z rogi reklamuje kredyt w BGŻ BNP Paribas (wideo)