Atmedia sprzedają reklamy na październik. Wyższe ceny w prime-time
Atmedia rozpoczęły sprzedaż kampanii reklamowych na październik br. w reprezentowanych przez siebie kanałach telewizyjnych. Do góry poszły ceny reklam w prime-time, a spadły w pozostałych pasmach.
Cena 1 GRP została ustalona na poziomie 2 770 zł dla pasm off-peak (spadek o 3 proc. w stosunku do października ub.r.), a 3 850 zł (wzrost 4 proc.) dla pasm prime-time. Podobnie jak w poprzednich miesiącach średni koszt dotarcia został utrzymany na poziomie ceny z 2012 roku.
W ofercie Atmediów na październik nie ma już stacji Disney Channel, Disney XD i Disney Junior, które od października br. będą sprzedawane przez TVN Media w ramach oferty Premium TV (więcej na ten temat). Po ich utracie broker reprezentuje 41 kanałów telewizyjnych.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Atmedia sprzedają reklamy na październik. Wyższe ceny w prime-time