Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące
Ruszyła kampania promująca jesienno-zimowe propozycje sklepu internetowego Answear.com. Akcję przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives.
Główną osią kampanii jest spot wideo, gdzie w rytm energetycznej muzyki pokazano wybrane stylizacje z wykorzystaniem produktów dostępnych na platformie. Reklamę można oglądać w internecie (YouTube, serwisy VoD).
Integralną częścią kampanii jest strona internetowa z ofertą oraz poradami stylistów Answear. Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa. Kampania prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania powstały w duchu strategii „We Are The Answear”.
Spot przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska, współtworząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski, movement director.
Dołącz do dyskusji: Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące