SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Przybylska i Paweł Małaszyński nowymi gwiazdami reklamowymi Play

W kampanii reklamowej Formuły Rodzina, nowej taryfy Play, wystąpią Anna Przybylska i Paweł Małaszyński. Z kolei ambasadorami Formuły Komfort dla Firm, drugiej nowości sieci, będą Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc, którzy reklamowali już Play.

Akcja reklamująca Formułę Rodzina w Play z udziałem Anny Przybylskiej i Pawła Małaszyńskiego zacznie się w najbliższy piątek. Będzie prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają na stałe obsługujące sieć firmy Grandes Kochones (kreacja), Artegence (reklamy internetowe) i MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

W br. w reklamach Play zadebiutowali już piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło, którzy promowali Formuły Play na Kartę (przeczytaj więcej i zobacz spoty), tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, którzy wystąpili w kampanii internetu LTE (obejrzyj te reklamy) oraz kabaret Mumio promujący taryfy abonamentowe (zobacz to). Natomiast w ub.r. Play reklamowało kilkunastu celebrytów.

Anna Przybylska od połowy ub.r. jest ambasadorką reklamową Garnier Color Naturals, a reklamy z jej udziałem ostatnio były emitowane także w krajach bałkańskich (więcej na ten temat). W ub.r. wystąpiła też w kampaniach sieci CCC (wspólnie z Piotrem Adamczykiem), płatków śniadaniowych Nestlé i sklepu internetowego Limango.pl. Paweł Małaszyński jest jednym z ambasadorów nadawanego od połowy marca kanału Stopklatka TV. Kampania z udziałem Małaszyńskiego, Magdaleny Cieleckiej i Jerzego Stuhra przebiega pod hasłem „Włącz kino” (zobacz szczegóły).

W zeszłorocznym rankingu najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd według „Forbesa” Przybylska zajęła 41. miejsce (jej wartość marketingową oszacowano na 405 tys. zł), a Małaszyński znalazł się na 85. pozycji z wyceną wynoszącą 285 tys. zł (zobacz pełne zestawienie).

14 kwietnia zacznie się kampania reklamująca drugą wprowadzaną właśnie ofertę Play - Formułę Komfort dla Firm. Bohaterami akcji będą Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc, którzy w ub.r. promowali już taryfy biznesowe sieci (obejrzyj spoty z ich udziałem).

Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska i Paweł Małaszyński nowymi gwiazdami reklamowymi Play

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vena
błagam, kogo jeszcze nie było w reklamie play? moim zdaniem czas porzucić strategię obfitości, bo, jeśli ktoś nie zrozumiał, już wystarczy.
0 0
odpowiedź
User
Kuba
Janina Kowalska i Adam Nowak odchodzą z Play, bo zrobiła się z tego sieć celebrycka
0 0
odpowiedź
User
kast
Reklamy z Kurdej były przynajmniej zabawne. Potrafiła mnie czasami rozśmieszyć. Co im ona przeszkadzała? Napędziła im tłumy klientów do salonów, a teraz znika? A te parszywe gęby z dziennika wiecznie te same. Codziennie kłamstwa, oszustwa i krętactwo. Te reklamy wyróżniały się na tle konkurencji, choć ja i tak nie zmieniłem sieci na Play.
0 0
odpowiedź