Andrzej Charyta nowym communications managerem w One House
Andrzej Charyta objął stanowisko communications managera w dziale mediów agencji One House.
Będzie zarządzał jednym z zespołów Integrated i odpowiadać za koordynację prac oraz przygotowanie strategii mediowych dla klientów One House. Jak czytamy w komunikacie „powiększenie zespołu mediowego agencji o kolejnego doświadczonego managera związane jest z dynamicznym wzrostem w 2020 roku w którym przychody agencji wzrosły o 55,3 proc.”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Charyta z branżą mediów jest związany od 14 lat. Karierę rozpoczął w agencji Wavemaker, gdzie jako senior media planner buyer był odpowiedzialny głównie za koordynację kampanii offline. Od roku 2016 pracował w domu mediowym Universal McCann na stanowisku communiation managera, gdzie odpowiadał za kontrakty i audyt TV w Polsce, jak również za koordynacje i rekomendacje dla 7 rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
W swojej dotychczasowej karierze realizował projekty dla takich klientów, jak m.in.: Hortex, Nestle, Orange, Nivea, Wawel, Johnson&Johnson, Mattel, Compeed i ETi Polska.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Charyta nowym communications managerem w One House