Amsterdam Worldwide wiodącą agencją reklamową Mitsubishi
Mitsubishi Motors Corporation wybrało Amsterdam Worldwide jako wiodącą agencję reklamową do globalnej obsługi firmy.

Agencja Amsterdam Worldwide została wybrała przez producenta samochodów bez przetargu. Główną siedzibę ma w Amsterdamie, posiada również biura w Paryżu i Berlinie.
Wiosną br. Amsterdam Worldwide została poproszona przez producenta o opracowanie nowej strategii marki Mitsubishi. Koncern na Tokyo Motor Show zaprezentował efekty tej współpracy - nową strategię komunikacji pod hasłem „Ambition to Explore”. Strategia ta koncentruje się wokół hasła „Drive your ambition”.
- Amsterdam Worldwide jest ważnym partnerem w odnowieniu marki Mitsubishi. Doceniamy jej kreatywność i strategiczne podejście - uzasadnił Guillaume Cartier, wiceprezes Mitsubishi Motors.
Według Kantar Media w ub.r. koncern Mitsubishi przeznaczył na reklamy w Stanach Zjednoczonych 95 mln dolarów. Według szacunków francuskiej firmy COMvergence, firma wydaje globalnie na reklamy ok. 275 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Amsterdam Worldwide wiodącą agencją reklamową Mitsubishi