Aleksandra Szywilewska kierownikiem działu marketingu w Lidl Polska
Aleksandra Szywilewska została nowym kierownikiem działu marketingu w sieci sklepów Lidl Polska. Poprzednio funkcję tą pełnił Filip Fiedorow, który obecnie jest dyrektorem marketingu IKEA Retail.
Aleksandra Szywilewska została kierownikiem działu marketingu w wyniku wewnętrznego awansu w firmie. W Lidl Polska pracuje bowiem od 2012 roku. Kierowała realizacją wielu projektów marketingowych Lidla, takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla książki „Pascal vs Okrasa”.
Wcześniej pracowała w dziale marketingu firmy Sano. Jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Ostatnio szefem marketingu Lidl Polska był Filip Fiedorow, który stanowisko to zajmował od 2013 roku. W sierpniu br. został dyrektorem marketingu w IKEA Retail w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Szywilewska kierownikiem działu marketingu w Lidl Polska