Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)
Amerykańska agencja reklamowa Nail postanowił przekonać się w praktyce o tym, czy najbardziej kreatywne pomysły rzeczywiście przychodzą do głowy pod prysznicem. Żeby to sprawdzić zamontowała, prysznic we własnym pokoju spotkań.

Prysznic został zamontowany na ścianie salki konferencyjnej przez fachowców, którzy dodatkowo wyłożyli ściany płytkami łazienkowymi.
Po zakończeniu prac zespół kreatywny działającej w Providence agencji Nail zebrał się na spotkaniu w pokoju, który tymczasowo otrzymał przewrotną nazwę „(b)Rainstorm”. Po rozpoczęciu narady szef agencji bez zbędnego wahania zdjął prysznic z uchwytu i spokojnie polewał nim zarówno siebie, jak i swoich współpracowników. Większość z nich zniosła ze stoickim spokojem potoki wody lejące się na głowę, choć niektóre panie miały kłopot związany z rozpływającym się i szczypiącym w oczy makijażem.
Trudno powiedzieć czy zastosowanie prysznica na dłuższą metę pozytywnie wpłynęło na kreatywność zespołu. Z pewnością jednak zarejestrowany na filmie eksperyment szefów Nail robi wrażenie.
Dołącz do dyskusji: Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)
Mój pracodawca nie bawi się w takie hocki-klocki jak w materiale, po prostu dba o zwykłe warunki socjalne i naturalne potrzeby pracowników. To wszystko.