Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"
Agencja mediowa Mediahub rozpoczęła realizację badania “Pracownicy 50+ w branży reklamowej”. Chce dzięki niemu dowiedzieć się m.in. jak ludzie z tego pokolenia odnajdują się dzisiaj w organizacjach, w których pracują.
Projektem badania kieruje Damian Borowiec, senior media&creative strategist w Mediahub. Agencja ta zdecydowała się zbadać pokolenie 50-latków pracujących w branży reklamowej, bo jak uzasadnia - brakuje analiz dotyczących pracowników z tego pokolenia.
Badanie ma m.in. pokazać jak motywować ludzi w tym wieku do pracy, jak o nich zadbać, jak 50-latkowie odnajdują się obecnie w branży reklamowej i w środowisku, w którym jest nacisk na “młody i dynamiczny zespół”. Czy osoby 50+ w reklamie to jedynie managerowie i managerki na wyższych szczeblach zawodowych, piastujący głównie funkcje kierownicze? Czy może jednak odnajdują się na niższych stanowiskach?
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Badanie ma również dostarczyć informacji o tym, ilu ludzi w tym wieku pracuje dziś jeszcze w branży reklamowej? Czy widzą swoją przyszłość w tym środowisku? I czy chcą siebie określać lub być określani mianem pokolenia silver.
Badanie obejmie analizę ilościową (ankieta online) oraz prawdopodobnie wywiady z przedstawicielami. Wyniki zostaną zaprezentowane podczas Forum IAB.
Dołącz do dyskusji: Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"
Nie masz pojęcia o czym mówisz.