Acatar Baby wsparty internetową kampanią
Firma USP Zdrowie rozpoczęła internetową kampanię reklamową, wprowadzającą na rynek nowy produkt dla niemowląt i dzieci - Acatar Baby.
Kampania ma na celu zbudowanie świadomości nowego preparatu w portfolio marki Acatar. Jednocześnie layouty podkreślają cechę Acatar Baby w postaci opakowania produktu, które zostało przygotowane tak, aby umożliwić jego stosowanie zarówno w postaci kropli, jak i sprayu.
Dzieciom poniżej drugiego roku życia, w przypadku których liczy się precyzja odmierzania dawki, preparat może być podawany w formie kropli - wtedy wystarczy przechylić opakowanie do góry dnem. Natomiast przy starszych dzieciach, chętniej akceptujących użycie spray-u, buteleczkę należy trzymać pionowo.
Kampania zasięgiem obejmuje portale www.gazeta.pl, www.onet.pl i www.wp.pl oraz 22 serwisy poświęcone tematyce dziecięcej, w tym www.abcmama.pl, www.babyboom.pl oraz www.dziecko.pl.
Autorem kreacji jest Next Innovation, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Acatar Baby wsparty internetową kampanią