SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

Drugi sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” oglądało średnio 59 tys. widzów. Reality-show miało kilkukrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Stacja w czasie jego emisji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 180 tys. zł.

Andrzej Duda i Beata SzydłoAndrzej Duda i Beata Szydło

Kanał MTV Polska „Ex na plaży Polska 2” pokazywał w poniedziałki o godz. 23.00, w okresie od 10 kwietnia do 5 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 59 tys. osób, co przełożyło się na 0,82 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,15 proc. w grupie 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z danych przekazanych nam przez nadawcę wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków reality-show oglądało 116 tys. widzów, a sumaryczny zasięg całej serii programu wyniósł 545 tys. osób (odpowiednio 88 tys. i 311 tys. w grupie 16-49).

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 22 maja br., który zgromadził 99 tys. widzów.

„Ex na plaży Polska 2” kilkukrotnie podnosi średnie dobowe udziały MTV Polska, które na przykład w maju br. wyniosły 0,10 proc. w 4+ i 0,22 proc. w 16-49.

Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Ex na plaży 2” był zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,13 proc. uplasowała się stacja 4fun.tv, a kolejną lokatę zajęła Viva Polska (0,11 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 MTV Polska nie dała szans konkurencji.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ex na plaży Polska 2” emitowanych w telewizji wyniosły 180 tys. zł.

Warto dodać, że tuż po premierze w telewizji odcinki reality-show pojawiały się na platformie Player.pl.

W „Ex na plaży Polska” występuje ośmioro uczestników, którzy spędzają wakacje na chorwackiej wyspie Hvar. W każdym odcinku pojawiają się ich byli partnerzy, którzy chcą odzyskać ukochanych lub zemścić się na nich. Jednym z uczestników drugiej edycji był Piotr Polak, znany z „Warsaw Shore”.

Program oparto na brytyjskim formacie MTV, a lokalne wersje powstały także w Szwecji i Brazylii. Producentem wykonawczym „Ex na plaży Polska” jest Dragon Head.

Dołącz do dyskusji: 60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
A ile razy obejrzano odcinki na Playerze? Obstawiam, że co najmniej drugie tyle osób śledziło program dzięki VOD.
odpowiedź