„Warsaw Shore - Winter Camp” hitem. MTV Polska zrealizuje kolejną edycję
„Warsaw Shore 7” oglądało 100 tys. widzów, 16 tys. osób więcej niż piątą edycję reality-show emitowaną rok temu. MTV Polska w czasie emisji formatu znokautowała inne kanały z ofertą dla młodzieży, a wpływy z reklam wyniosły 510 tys. zł. Stacja planuje zrealizować kolejną edycję produkcji.
Premierowe odcinki zimowej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore - Winter Camp” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 26 lutego do 21 maja 2017 roku.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, całą serię produkcji oglądało średnio 100 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 88 tys. osób, a udział - 2,49 proc.
Z danych przekazanych nam przez nadawcę wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków reality-show oglądało 138 tys. widzów, a sumaryczny zasięg całej serii programu wyniósł 646 tys. osób (odpowiednio 117 tys. i 509 tys. w grupie 16-49). Z kolei średni czas oglądania poszczególnych odcinków wyniósł 32 minuty (33 min w 16-49).
Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 19 marca br. - obejrzało go średnio 133 tys. osób.
Zimowa odsłona „Ekipy z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej rok temu piątej serii „Warsaw Shore”, zyskała 16 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 28 lutego do 26 czerwca 2016 roku) oglądało średnio 84 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,12 proc. i 1,98 proc. udziału.
Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore 7” był bezkonkurencyjny wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,11 proc. uplasował się kanał 4fun.tv, a kolejną lokatę zajęła Viva Polska (0,10 proc.).
Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie 16-49.
„Warsaw Shore - Winter Camp” kilkunastokrotnie podniosło średnie dobowe udziały MTV Polska, które na przykład w maju br. wyniosły 0,10 proc. w 4+ i 0,22 proc. w 16-49.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ekipy z Warszawy 7” emitowanych w telewizji wyniosły 510 tys. zł.
Zimowa odsłona „Ekipy z Warszawy” realizowana była w Zakopanem. W tej edycji reality-show udział wzięli: Anna „Mała” Aleksandrzak, Damian Zduńczyk, Magda Pyznar, Jakub Henke, Wojciech Gola, Piotr Polak i Ewelina „Młoda” Bańkowska oraz trzech uczestników z poprzednich sezonów: Ewelina Kubiak, Klaudia Stec i Alan Kwieciński.
Producentem wykonawczym reality-show pozostaje Dragon Head, a kampanię przygotowała agencja K2.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że MTV Polska niebawem planuje zrealizować kolejną edycję „Warsaw Shore”.
Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore - Winter Camp” hitem. MTV Polska zrealizuje kolejną edycję