50 style w nowej odsłonie reklamuje „wiosenne hity cenowe” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosennej oferty multibrandowej sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style. Akcję ich właściciel, spółka Marketing Investment Group, przygotowała wspólnie z agencjami Panopticon i SoundProve.
Kampania prezentuje buty i ubrania dostępne obecnie w promocyjnych cenach w sklepach i serwisie internetowym 50 style.
W reklamach jest też eksponowana nowa identyfikacja wizualna marki. - W 2014 roku sieć 50 style przeszła rebranding, odświeżając logotyp, wygląd przestrzeni w sklepach. Nowy claim sieci „All People. All places. All styles. 50 style.” ma zachęcać do zakupów całe rodziny - opisuje Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager sieci 50 style w ramach Marketing Investment Group.
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty w Polsacie), radio (Eska, RMF Maxxx), internet (m.in. reklamy AdWords w Google) oraz outdoor (nośniki w dużych miastach). Potrwa do 2 kwietnia.
Kreacją kampanii i zakupem mediów we własnym zakresie zajął się departament marketingu Marketing Investment Group. Spoty telewizyjne przygotowała firma Panopticon a radiowe – SoundProve.
Dołącz do dyskusji: 50 style w nowej odsłonie reklamuje „wiosenne hity cenowe” (wideo)