3/4 postów marek na Facebooku to zdjęcia
Zdecydowana większość treści umieszczanych przez marki na Facebooku zawiera zdjęcia - wynika z analizy Socialbakers.
75 proc. spośród 1,25 miliona postów opublikowanych na Facebooku przez ponad 30 tys. marek w okresie od 24 lutego do 24 marca br. zawierało zdjęcia.
Tylko w co dziesiątym poście znalazł się link, a kolejne były aktualizacje statusu (6 proc.) oraz albumy i klipy wideo (po 4 proc.).
Ponadto zdjęcia stanowiły 87 proc. najbardziej angażujących członków Facebooka postów, poprzez komentarze, udostępnianie i wyróżnianie przyciskiem "Lubię to!". Jedynie po 4 proc. najbardziej angażujących treści w serwisie jest generowanych przez linki i albumy, 3 proc. przez klipy wideo, a 2 proc. - przez aktualizacje statusu.
Dołącz do dyskusji: 3/4 postów marek na Facebooku to zdjęcia