2012 Agency będzie pracować dla platformy nc+
Platforma nc+ zakończyła przetarg na agencję reklamową. Wygrała go firma 2012 Agency, która zostanie strategicznym partnerem operatora i będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kreacji reklamowych.
2012 Agency w finale przetargu pokonała agencje Saatchi & Saatchi (ona pracowała przez ostatnie lata dla platformy nc+) oraz DDB & Tribal.
- Oferty były bardzo kreatywne i ciekawe, ale musieliśmy zdecydować się tylko na jedną z nich - mówi Jacek Balicki, dyrektor marketingu platformy nc+.
Zwycięzca przetargu przygotował już w przeszłości dla nc+ kampanię oferty sportowej, a w maju br. ruszyła stworzona przez niego akcja promocyjna nowego pakietu Canal+.
Platforma nc+ na koniec marca br. miała 2,12 mln abonentów.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: 2012 Agency będzie pracować dla platformy nc+