180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt w ub.r. zanotowała 21,08 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 26,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,07 mln zł zysku netto (wobec 1,27 mln zł rok wcześniej).
Przychody sprzedażowe 180heartbeats + Jung von Matt zwiększyły się z 16,64 mln zł w 2016 roku do 21,08 mln zł w ub.r. Jednocześnie koszty sprzedanych produktów wzrosły z 12,93 do 17,28 mln zł, a koszty ogólnego zarządu - z 2,44 do 2,48 mln zł.
Zysk agencji ze sprzedaży zwiększył się z 1,27 do 1,31 mln zł. Ponadto wzrosły pozostałe koszty operacyjne (z 79,3 do 176,4 tys. zł), a pozostałe wpływy operacyjne zmalały ze 110,1 do 21,9 tys. zł.
W konsekwencji zysk operacyjny zmniejszył się z 1,3 do 1,15 mln zł, a zysk netto - z 1,27 do 1,07 mln zł.
Wzrost przychodów 180heartbeats + Jung von Matt wynika m.in. z rozwoju usług tech i lab. Już w pierwszej połowie br. wpływy z nich wzrosty o ponad 100 proc. w skali roku.
W ub.r. agencja zaczęła obsługę reklamową wprowadzonej na nasz rynek marki lodów Ben&Jerry’s. Przygotowała też duże kampanie m.in. firm i marek innogy Polska, OBI, Avon i Monster Polska.
1,03 mln zł na dywidendę
W ub.r. 180heartbeats + Jung von Matt dokonała odpisu w wysokości 121,8 tys. zł. Na koniec roku jej kapitał zapasowy wynosił 1,94 mln zł. Spółka nie miała żadnych zobowiazań długoterminowych.
W agencji pracowały na stałe średnio 23 osoby.
Udziałowcami 180heartbeats + Jung von Matt są jej szefowie Marcin Gaworski (49 proc.) i Mikołaj Sadowski (46,2 proc.), a pozostałe 4,8 proc. udziałów należy do samej firmy. Z zeszłorocznego zysku 20 tys. zł przyznano spółce, 13,7 tys. zł przeznaczono na kapitał zapasowy, a pozostałe 1,03 mln zł wypłacono Marcinowi Gaworskiemu i Mikołajowi Sadowskiemu w formie dywidendy.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku