170 zgłoszeń do Effie Awards, jury kończy pierwszą turę obrad
Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 170 prac w 20 kategoriach. Do 4 sierpnia potrwa pierwszy, internetowy etap obrad jury, którym kieruje Katarzyna Gola.
Najwięcej projektów zostało nadesłanych w kategoriach Żywność - 19 (o sześć więcej niż w ub.r.), Long Term - 15 (o trzy więcej), Leki i suplementy diety - 13 (o sześć więcej) oraz Launch - 12 (o trzy więcej).
W tym roku w konkursie pojawiły się trzy nowe kategorie: Motoryzacja, Technology & innovation oraz Media i rozrywka (przeczytaj o nich więcej). W dwóch pierwszych nadesłano po dziewięć prac.
Ogółem 125 projektów zostało zgłoszonych wspólnie przez kilka firm, a 45 przez pojedynczą.
7 lipca zaczęły się internetowe obrady 77-osobowego jury pod przewodnictwem Katarzyny Goli, dyrektor generalnej marki Nivea na Polskę i kraje bałtyckie (więcej na ten temat), które potrwają do 4 sierpnia. Następnie odbędą się stacjonarne, zamknięte obrady jurorów, a 10 września ogłoszone zostaną nominacje.
Ogłoszenie wyników nastąpi 6 października w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Effie to konkurs oceniający efektywność działań marketingowych i ich przełożenie na wymierne wyniki biznesowe. Ocena jury opiera się na czterech kryteriach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: 170 zgłoszeń do Effie Awards, jury kończy pierwszą turę obrad