Poniedziałkowa debata to niewątpliwie sukces „Super Expressu” - w studiu pojawili się wszyscy kandydaci na prezydenta, wydarzenie transmitowały wszystkie stacje informacyjne i liczące się media internetowe. Jednocześnie to porażka dziennikarstwa – rola prowadzących ograniczyła się jedynie do pilnowania czasu.
Abonenci sieci kablowej Inea z umowami na czas nieokreślony, są informowani o podwyżce opłat o 3,6 proc. Z 25 do 37 zł zdrożeje dostęp do kanałów HBO i serwisu streamingowego Max. Przedstawicielka firmy informuje Wirtualnemedia.pl, że nastąpi to w wyniku bezprecedensowej decyzji nadawcy.
Po trzech tygodniach na antenie program "Sekielski wieczorową porą” ogląda w TVP1 średnio 252 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Zmiana dnia emisji programu przełożyła się na wzrost widowni.
Marzec, pierwszy wiosenny miesiąc, przyniósł spadki w czasie spędzonym na oglądaniu treści wideo względem lutego br. Liderem oglądalności treści wideo w domu pozostała grupa TVN Warner Bros. Discovery – wynika z raportu All Screens Video Landscape, obejmującego oglądalność z czterech ekranów: telewizorów, PC/laptopów, smartfonów i tabletów w domu.
Bianka Mikołajewska rozważa podjęcie kroków prawnych wobec szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego po tym, jak ukarał Telewizję Polską za emisję odcinka programu, który dziennikarka współtworzy. – Swoją decyzją przewodniczący naruszył nasze dobre imię i podważył zaufanie niezbędna do wykonywania zawodu dziennikarza – przekazała nam Mikołajewska.
Jeśli myślisz, że dostępność to temat zarezerwowany wyłącznie dla projektantów interfejsów, to wyprowadzę Cię z błędu. To, jak piszesz, dla kogo piszesz i czy wszyscy mogą Cię zrozumieć, jest dziś równie ważne, jak szybkość ładowania strony czy kontrast tekstu do tła. A może i ważniejsze. W czasach, w których marki chcą być „dla każdego”, content marketing nie może być tylko piękną narracją. Musi być doświadczalny, czytelny i niewykluczający. A wszystko zaczyna się od języka.
Chtabot Meta AI otrzymał zdolność do prowadzenia rozmów o charakterze seksualnym, nawet z użytkownikami niepełnoletnimi – wynika ze śledztwa „The Wall Street Journal”. Według amerykańskiego medium, koncern Zuckerberga miał poluzować wewnętrzne zasady dotyczące treści, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników, pomimo ostrzeżeń pracowników.
Patrycja Orłowska, szefowa audience development w Ringier Axel Springer Polska, odchodzi z firmy. Spółka zdecydowała się o podziale struktury, którą kierowała menedżerka – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Dzięki ok. 700 mln zł ze sprzedaży akcji Asseco Poland, grupa Cyfrowy Polsat do końca 2025 roku nie musi już płacić rat kapitałowych kredytów. Od 2022 roku na odsetki od zadłużenia płaci rocznie ponad 8 proc.
W poniedziałek, 5 maja o godzinie 20:00, widzowie Polsat News i Polsat News Polityka będą mogli śledzić debatę przedwyborczą. Wezmą w niej udział nie kandydaci na prezydenta, ale przedstawiciele sztabów wyborczych wszystkich kandydatów.
Prawie 4 mln widzów zasiadło w sobotę przed telewizorami, by obejrzeć transmisję z pogrzebu papieża Franciszka – wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów śledziło ceremonię za pośrednictwem TVP1, która zgromadziła widownię na poziomie 1,3 mln odbiorców. Wśród kanałów informacyjnych liderem oglądalności była Telewizja Republika.
Na antenie TVP Polonia rusza cykl miniaudycji „Wyborczy poradnik TVP Polonia”, z którego mieszkający poza ojczyzną Polacy dowiedzą się, jak głosować w zbliżających się wyborach prezydenckich. Dziennikarze i eksperci przygotowali praktyczne kompendium wiedzy na nadchodzące wybory prezydenckie.
Gigant sprzedaży internetowej Amazon, którego właścicielem jest Jeff Bezos, wystrzelił w poniedziałek pierwsze satelity w ramach konstelacji, która docelowo ma ich liczyć ok. 3,2 tys. Celem jest zapewnienie bardzo szybkiego internetu satelitarnego oraz konkurowanie z siecią Starlink Elona Muska.
Nikola Bochyńska objęła stanowisko kierownika Zespołu Podnoszenia Świadomości Cyberbezpieczeństwa w NASK – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnich latach kierowała branżowym serwisem CyberDefence24.
W marcowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów Instytutu Monitorowania Mediów liderem została „Rzeczpospolita”. Dziennik wyprzedził dwa portale internetowe – Onet i Wirtualną Polskę.
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta.
Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło kampanię informacyjną pod hasłem „Z mObywatelem wybory są łatwiejsze”, prezentując udogodnienia, jakie niesie za sobą korzystanie z aplikacji podczas zbliżających się wyborów.
Francuski gigant produkcyjno-dystrybucyjny Banijay, do którego należy m.in. Endemol, jest zainteresowany przejęciem brytyjskiego nadawcy ITV. Według „Financial Times” alternatywą dla tego scenariusza jest zakup samego producenta ITV Studios.
ComStellation, polski dostawca komunikacji satelitarnej podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z operatorem BulgariaSat. Firma poinformowała, że otwiera to nowe możliwości w zakresie łączności i transferu danych dla zastosowań cywilno-wojskowych.
Marka wędlin drobiowych Duda wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.