W wiosennej ramówce głównych anten Telewizji Polskiej znajdziemy zarówno nowości, takie jak serial komediowy „Pan Mama”, jak i sprawdzone od lat formaty. Po 10 latach na antenę wraca produkcja kryminalna „Krew z krwi”. Nowością TVP Info ma być nowy blok informacyjny pod nazwą „Za pięć dwunasta”.
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU wprowadza zmiany w funkcjonowaniu, w wyniku których zatrudnienie w firmie zmniejszy się o 21 osób - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Prezes Orlenu przyznał, że Ruch nie mógłby kontynuować działalności bez strumienia finansowego od koncernu. Orlen chce sprzedać spółkę z automatami paczkowymi oraz podwyższyć w br. wyniki biznesowe swoich stacji paliwowych.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na razie nie planuje żadnych nowych konkursów dotyczących multipleksów DAB+. - Do momentu wybuchu wojny na Ukrainie pomysły, żeby doszło do zastąpienia FM przez DAB+ miały jakieś uzasadnienie technologiczne. W momencie, kiedy mamy wojnę za granicą, likwidacja FM jest moim zdaniem kompletnie niedopuszczalna – mówił Wirtualnemedia.pl Maciej Świrski, przewodniczący KRRiT.
W piątek w roli prowadzącej poranku TVN24 „Wstajesz i wiesz” debiutuje Marta Abramczyk – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka jest związana z najstarszym w Polsce kanałem informacyjnym od 2016 roku.
Warner Bros. Discovery wstrzymało plany wprowadzenia opłaty w wysokości 10 dolarów za pakiet B/R Sports, z informacjami i sportem w platformie streamingowej Max.
W ostatnim czasie Polsat Box Go był krytykowany przez internautów za nieudostępnianie seriali przed ich premierą w linearnej telewizji. Teraz serwis streamingowy poinformował, że prapremiery wracają. Część produkcji będzie można obejrzeć tydzień przed widzami Polsatu i TV4, a część dobę wcześniej.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji negatywnie rozpatrzyła w środę wniosek Agory. Jak relacjonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, nadawca Radia Złote Przeboje 93,2 FM z Małogoszczy w województwie świętokrzyskim wnioskował o wyłączenie tematyki lokalnej w okresie wakacyjnym.
Wiosna w Teatrze Telewizji przyniesie premiery głośnych sztuk współczesnych i klasycznych, realizowane przez wybitnych twórców, teatralnych i filmowych. Spektakle oglądać można będzie w dwóch pasmach programowych: w poniedziałki o godz. 20:30 w TVP 1 oraz we wtorki o g. 20:00 w TVP Kultura.
Jak zapowiada Telewizja Polska, „Pytanie na śniadanie” tej wiosny będzie jeszcze bliżej widzów. Nowością jest piątkowy segment, w którym widzowie będą mogli na antenie podzielić się swoimi radami, dotyczącymi wiosennych prac w ogrodzie.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że przeprowadzi monitoring programów informacyjnych i publicystycznych TVP, TVN-u, Polsatu i Republiki. Jak informuje Wirtualnemedia.pl, członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, analiza rozpocznie się prawdopodobnie w połowie marca i potrwa dwa miesiące. Badanie zrealizują urzędnicy KRRiT.
W kwietniu w Niemczech i Austrii zadebiutuje linearny kanał telewizyjny Amazon Prime Video. Pojawi się w dostępnej za Odrą sekcji aplikacji ze stacjami telewizyjnymi na żywo. Już obecnie można dzięki niej oglądać kanały m.in. nadawców publicznych.
Telewizja Polska zaprezentowała na konferencji nowy spot wizerunkowy „Otwórz się na więcej!”. Jak informuje TVP, celem nowej kampanii jest podkreślenie bogatej oferty programowej oraz bliskości stacji z widzami.
Serwis streamingowy Paramount+ ma już 77,5 miliona subskrybentów na całym świecie. W ostatnich trzech miesiącach platforma pozyskała 5,6 mln abonentów.
Sieć sklepów z wyposażeniem domu Jula rozpoczyna kampanię wizerunkową „Rodzina majsterkowiczów”. W polskiej wersji filmu usłyszymy głos znanego polskiego aktora Adam Woronowicza. Produkcja jest efektem prac zespołu kreatywnego Jula Creative Studio.
Kanadyjski regulator nałoży na Google opłatę za koszty operacyjne związane z nowym prawem dotyczącym płatności dla lokalnych wydawców za treści dziennikarskie.
Małgorzata Piwowarska-Pinilla nie jest już dyrektorką marketingu w firmie Krosno Glass – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Funkcję tę pełniła 3 lata.
Sieć kablowa Vectra rozpoczyna konkurs „Dzisiek i Jutrek dla lepszego jutra!” dla NGO-sów i placówek opiekuńczych. 10 wybranych organizacji może otrzymać trzyletni abonament na Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s.
Sieć marketów budowlanych Castorama rozstrzygnęła trwający od kilku miesięcy przetarg na obsługę reklamową. Wybrała do współpracy agencję reklamową Ogilvy.
To YouTube jest największą platformą podcastową na świecie – przekonuje w nowym raporcie Google. Jak wynika z danych serwisu, podcasty na YouTube notują ponad miliard wyświetleń miesięcznie.