Vectra zapewni darmowy światłowód na 3 lata. Kto może wziąć udział w konkursie?
Sieć kablowa Vectra rozpoczyna konkurs „Dzisiek i Jutrek dla lepszego jutra!” dla NGO-sów i placówek opiekuńczych. 10 wybranych organizacji może otrzymać trzyletni abonament na Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s.

Konkurs promują tytułowi bohaterzy kampanii Vectry „Mówisz, Masz” – Dzisiek i Jutrek, by wesprzeć organizacje działające na rzecz „lepszego jutra” w ich bieżącej działalności. Istotne jest, by miały one stałe wsparcie i mogły bezproblemowo prowadzić swoje projekty, bez obaw o bezpieczne i stabilne połączenie z siecią.
Zobacz także: Dzięki tej umowie Play będą szybciej redukować ślad węglowy
Dlatego, w ramach konkursu, Vectra chce zagwarantować im trzyletni bezpłatny dostęp do Internetu. W ten sposób firma chce podkreślić wagę ich codziennej pracy i ogromny wkład, jaki organizacje pozarządowe wnoszą w poprawianie otaczającej nas rzeczywistości.
– W Vectrze wierzymy w moc pomagania i łączenia ludzi. Chcemy wesprzeć organizacje, które na co dzień sprawiają, że świat staje się lepszym miejscem. Wspomagając fundacje w bieżącej działalności, mamy nadzieję choć trochę je odciążyć i dołożyć swoją cegiełkę w budowaniu lepszej przyszłości dla nas wszystkich – powiedział Krzysztof Sokolik, dyrektor marketingu i członek zarządu Vectry.
Zobacz także: Koniec serwisu TV GO od UPC. Co czeka klientów w Play Now?
Kto dokładnie może wziąć udział w konkursie?
Do konkursu mogą się zgłaszać organizacje pozarządowe posiadające wpis do właściwego rejestru (NGO), w tym organizacje pożytku publicznego (OPP), podmioty prowadzące placówki opiekuńczo-wychowawcze, takie jak domy dziecka czy domy samotnej matki.
Do 10 wyłonionych w konkursie podmiotów może otrzymać nagrodę w postaci trzyletniego abonamentu na Internet od Vectry. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy do 3 kwietnia br. wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie konkursowej (https://prostywybor.vectra.pl/konkurs/) i opisać, w jaki sposób codzienna działalność organizacji przyczynia się do budowania lepszego jutra.
Kluczowym elementem zgłoszenia jest zadanie konkursowe – krótki opis działalności wraz z wybraną inicjatywą, która zasługuje na szczególne wyróżnienie. Warunkiem koniecznym uczestnictwa w konkursie jest lokalizacja organizacji w obszarze świadczenia usług przez Vectrę. Więcej informacji o konkursie dostępnych jest w regulaminie.
Zobacz także: Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami
Grupa Vectra oferuje usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także usługi dla biznesu. Obecnie z usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 6,6 mln.
Dołącz do dyskusji: Vectra zapewni darmowy światłowód na 3 lata. Kto może wziąć udział w konkursie?
https://www.wirtualnemedia.pl/komentarze/vectra-podwyzka-oplaty-cena-zwrot-pieniedzy-kara-uokik/page:3
Sam niestety nie zrobiłem głębokiego researchu przez co przez dwa ostatnie lata dość mocno się męczyłem. Na szczęście od niedawna jestem abonentem innego dostawcy i wreszcie wszystko działa.
Vectra natomiast na pożegnanie uraczyła mnie karą finansową, bo zamiast w ciągu 14 dni oddałem dekoder i modem po dniach 17-stu od wypowiedzenia umowy, co zostało wycenione na 120 zł. To kwintesencja pazerności i nieuczciwości firmy, która na półmetku umowy - za pośrednictwem pracowników infolinii - z uporem maniaka proponowała mi aneks. Oficjalnie, aby przyśpieszyć mi internet. A tak naprawdę, aby wprowadzić do umowy zapisy umożliwiające podwyższanie abonamentu w trakcie umowy na czas określony. O finale tej sprawy po interwencji UOKiK-u można poczytać w internecie. Np tutaj:
https://uokik.gov.pl/klauzule-inflacyjne-kara-dla-vectry-i-zwrot-dla-konsumentow
Podsumowując - droga Vectro, nigdy już do Was nie wrócę. I po wsze czasy będę informował ludzi o Waszych praktykach, bo w moim przekonaniu zasługujecie na miano zakały rynku telekomunikacyjnego. Kara jaką naliczyliście po rozwiązaniu umowy jest tylko smutną puentą mojej dwuletniej męczarni z Wami.
PS. A skoro już naliczamy sobie kary to postanowiłem złożyć monit o wykaz wszystkich przerw w dostawie usług, które wystąpiły w trakcie trwania mojej umowy z wnioskiem o zwrot wniesionych opłat w wielkości odpowiadającej ekwiwalentowi czasu, w którym usługi nie docierały. Naliczono wartość kilkunastokrotnie przekraczającą sumę kary. Dostałem zwrot i jestem sporo do przodu. Do tego samego zachęcam wszystkich innych pokrzywdzonych klientów Vectry. A potencjalnych klientów przestrzegam - idźcie do Play, Netii, gdziekolwiek, ale nie tu. Nie popełniajcie błędów, których skutki odcierpieli już inni.