SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vectra zapewni darmowy światłowód na 3 lata. Kto może wziąć udział w konkursie?

Sieć kablowa Vectra rozpoczyna konkurs „Dzisiek i Jutrek dla lepszego jutra!” dla NGO-sów i placówek opiekuńczych. 10 wybranych organizacji może otrzymać trzyletni abonament na Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s. 

Konkurs promują tytułowi bohaterzy kampanii Vectry „Mówisz, Masz” – Dzisiek i Jutrek, by wesprzeć organizacje działające na rzecz „lepszego jutra” w ich bieżącej działalności. Istotne jest, by miały one stałe wsparcie i mogły bezproblemowo prowadzić swoje projekty, bez obaw o bezpieczne i stabilne połączenie z siecią.

Zobacz także: Dzięki tej umowie Play będą szybciej redukować ślad węglowy

Dlatego, w ramach konkursu, Vectra chce zagwarantować im trzyletni bezpłatny dostęp do Internetu. W ten sposób firma chce podkreślić wagę ich codziennej pracy i ogromny wkład, jaki organizacje pozarządowe wnoszą w poprawianie otaczającej nas rzeczywistości.

–  W Vectrze wierzymy w moc pomagania i łączenia ludzi. Chcemy wesprzeć organizacje, które na co dzień sprawiają, że świat staje się lepszym miejscem. Wspomagając fundacje w bieżącej działalności, mamy nadzieję choć trochę je odciążyć i dołożyć swoją cegiełkę w budowaniu lepszej przyszłości dla nas wszystkich – powiedział Krzysztof Sokolik, dyrektor marketingu i członek zarządu Vectry.

Zobacz także: Koniec serwisu TV GO od UPC. Co czeka klientów w Play Now?

Kto dokładnie może wziąć udział w konkursie?

Do konkursu mogą się zgłaszać organizacje pozarządowe posiadające wpis do właściwego rejestru (NGO), w tym organizacje pożytku publicznego (OPP), podmioty prowadzące placówki opiekuńczo-wychowawcze, takie jak domy dziecka czy domy samotnej matki.

Do 10 wyłonionych w konkursie podmiotów może otrzymać nagrodę w postaci trzyletniego abonamentu na Internet od Vectry. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy do 3 kwietnia br. wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie konkursowej (https://prostywybor.vectra.pl/konkurs/) i opisać, w jaki sposób codzienna działalność organizacji przyczynia się do budowania lepszego jutra.

Kluczowym elementem zgłoszenia jest zadanie konkursowe – krótki opis działalności wraz z wybraną inicjatywą, która zasługuje na szczególne wyróżnienie. Warunkiem koniecznym uczestnictwa w konkursie jest lokalizacja organizacji w obszarze świadczenia usług przez Vectrę. Więcej informacji o konkursie dostępnych jest w regulaminie.

Zobacz także: Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami

Grupa Vectra oferuje usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także usługi dla biznesu. Obecnie z usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 6,6 mln.

Dołącz do dyskusji: Vectra zapewni darmowy światłowód na 3 lata. Kto może wziąć udział w konkursie?

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vx
widać wabik na ewentualnego potencjalnego abonenta .po zostali abonenci nie mają szans .chwyty marketingowe vectra to haczyk na abonenta by złapać a totem nie można się wycofać bo kara finansowa .
odpowiedź
User
tysiak
Vectra już ostatnio podwyższyła ceny w trakcie trwania umowy (pod jakimś wyssanym, z palca powodem) co było działaniem bezprawnym i UOKiK nakazał tym złodziejom z vectry zwrot bezprawnie pobranych od klientów pieniędzy, Vectra nie zgadzała sie z decyzją UOKiK i poszła z tym do sądu - czy cos wiadomo w tej sprawie?

https://www.wirtualnemedia.pl/komentarze/vectra-podwyzka-oplaty-cena-zwrot-pieniedzy-kara-uokik/page:3
odpowiedź
User
ABC
Z całego serca przestrzegam przed firmą Vectra. Napędzają sobie PR pobocznymi usługami, a nie są w stanie zapewnić choćby znośnego poziomu usług podstawowych. Permanentne awarie, zacinający się dekoder, niemożność doproszenia się o jego wymianę, nieustające spadki siły sygnału, telewizja i internet działające w kratkę - to smutna codzienność abonentów Vectry (warto poczytać na forach i w komentarzach pod ich postami tutaj). Słowem poziom usług stoi na fatalnym poziomie.
Sam niestety nie zrobiłem głębokiego researchu przez co przez dwa ostatnie lata dość mocno się męczyłem. Na szczęście od niedawna jestem abonentem innego dostawcy i wreszcie wszystko działa.
Vectra natomiast na pożegnanie uraczyła mnie karą finansową, bo zamiast w ciągu 14 dni oddałem dekoder i modem po dniach 17-stu od wypowiedzenia umowy, co zostało wycenione na 120 zł. To kwintesencja pazerności i nieuczciwości firmy, która na półmetku umowy - za pośrednictwem pracowników infolinii - z uporem maniaka proponowała mi aneks. Oficjalnie, aby przyśpieszyć mi internet. A tak naprawdę, aby wprowadzić do umowy zapisy umożliwiające podwyższanie abonamentu w trakcie umowy na czas określony. O finale tej sprawy po interwencji UOKiK-u można poczytać w internecie. Np tutaj:
https://uokik.gov.pl/klauzule-inflacyjne-kara-dla-vectry-i-zwrot-dla-konsumentow
Podsumowując - droga Vectro, nigdy już do Was nie wrócę. I po wsze czasy będę informował ludzi o Waszych praktykach, bo w moim przekonaniu zasługujecie na miano zakały rynku telekomunikacyjnego. Kara jaką naliczyliście po rozwiązaniu umowy jest tylko smutną puentą mojej dwuletniej męczarni z Wami.
PS. A skoro już naliczamy sobie kary to postanowiłem złożyć monit o wykaz wszystkich przerw w dostawie usług, które wystąpiły w trakcie trwania mojej umowy z wnioskiem o zwrot wniesionych opłat w wielkości odpowiadającej ekwiwalentowi czasu, w którym usługi nie docierały. Naliczono wartość kilkunastokrotnie przekraczającą sumę kary. Dostałem zwrot i jestem sporo do przodu. Do tego samego zachęcam wszystkich innych pokrzywdzonych klientów Vectry. A potencjalnych klientów przestrzegam - idźcie do Play, Netii, gdziekolwiek, ale nie tu. Nie popełniajcie błędów, których skutki odcierpieli już inni.
odpowiedź