Posnania wśród klientów Triple PR
Apsys Polska powierzył obsługę centrum handlowego Posnania agencji Triple PR. Zespół agencji jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR obiektu.

W ramach umowy z Apsys Polska zespół Triple PR jest odpowiedzialny za wsparcie działu marketingu i komunikacji Posnanii poprzez doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę public relations. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii PR oraz budowania i utrzymania relacji z mediami, prowadzenie biura prasowego, współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu CSR/ ESG i na rzecz dostępności, a także komunikacja kryzysowa.
W portfolio Triple PR znajdują się m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Hebe, Tchibo, L'Osteria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Faktoria i Bibby Financial Services.
Dołącz do dyskusji: Posnania wśród klientów Triple PR