Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+
Do portfolio produktów Klosterfrau dołącza nowa marka – StreboxarSe+, a wraz z nią rusza kampania launchingowa stworzona przez agencję mediowo-kreatywną BeDigital.

Głównym motywem komunikacyjnym jest równowaga, nawiązująca do kluczowej roli układu nerwowego w codziennym funkcjonowaniu. Nowa kampania ma na celu wzmocnienie pozycji StreboxarSe+ na rynku oraz budowanie jego eksperckiego wizerunku, podkreślając innowacyjne podejście do wsparcia układu nerwowego.
Kampania podkreśla typowe sygnały wskazujące na zaburzoną równowagę układu nerwowego, takie jak: dyskomfort w okolicach pleców, drętwienie, mrowienie czy zamglony umysł.
StreboxarSe+ to suplement diety zawierający witaminy z grupy B, selen, urydynę i cholinę, które wspierają regenerację układu nerwowego i poprawiają komfort życia.
W ramach działań realizowane są kampanie w wyszukiwarkach (search), sieci display oraz wideo, a całość podsumowuje spot reklamowy, w którym kluczowe przesłanie brzmi: „StreboxarSe+ Wspomaga równowagę układu nerwowego!”.
Agencja BeDigital odpowiadała za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej, produkcję spotu reklamowego, przygotowanie materiałów display oraz plan mediowy.
To już kolejna marka Klosterfrau obsługiwana przez agencję - wcześniej realizowała kampanie m.in. dla neo-angin, nasic, junior-angin, Oyono Noc oraz Ballamin.
Dołącz do dyskusji: Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+