SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+

Do portfolio produktów Klosterfrau dołącza nowa marka – StreboxarSe+, a wraz z nią rusza kampania launchingowa stworzona przez agencję mediowo-kreatywną BeDigital.

Głównym motywem komunikacyjnym jest równowaga, nawiązująca do kluczowej roli układu nerwowego w codziennym funkcjonowaniu. Nowa kampania ma na celu wzmocnienie pozycji StreboxarSe+ na rynku oraz budowanie jego eksperckiego wizerunku, podkreślając innowacyjne podejście do wsparcia układu nerwowego.

Kampania podkreśla typowe sygnały wskazujące na zaburzoną równowagę układu nerwowego, takie jak: dyskomfort w okolicach pleców, drętwienie, mrowienie czy zamglony umysł. 

StreboxarSe+ to suplement diety zawierający witaminy z grupy B, selen, urydynę i cholinę, które wspierają regenerację układu nerwowego i poprawiają komfort życia. 

W ramach działań realizowane są kampanie w wyszukiwarkach (search), sieci display oraz wideo, a całość podsumowuje spot reklamowy, w którym kluczowe przesłanie brzmi: „StreboxarSe+ Wspomaga równowagę układu nerwowego!”.

Agencja BeDigital odpowiadała za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej, produkcję spotu reklamowego, przygotowanie materiałów display oraz plan mediowy. 

To już kolejna marka Klosterfrau obsługiwana przez agencję - wcześniej realizowała kampanie m.in. dla neo-angin, nasic, junior-angin, Oyono Noc oraz Ballamin.

Dołącz do dyskusji: Równowaga w reklamie nowej marki StreboxarSe+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl