Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branż mediowo-marketingowych podsumowali rok 2011 i przedstawili swoje prognozy na 2012. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi z branży telewizji, internetu, prasy, radia, reklamy, PR-u, telekomunikacji i badań rynku.
Cała prawda o kick-backach. Trudna miłość mediów i agencji
Dziennikarze szczerze o tym, jak się pracuje w TVP. „Goście z TVN i Polsatu mówili, że jest u nas wypas”
Ambitne plany Republiki. Szykuje kolejne kanały
Na LinkedIn "grasują" pseudoeksperci. "Szkodzą całemu rynkowi"
Zajrzeliśmy za kulisy Republiki. Tak powstaje nowe studio
Wojciech Pawlak: honoraria gwiazd TVP są za wysokie w obecnej sytuacji telewizji publicznej (komentarz)
2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012
Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?
Bezpłatna naziemna telewizja cyfrowa. Jakie korzyści daje cyfrowa telewizja?
Dziadek w krainie marek - komunikacja do grupy 50+
Zapisz się do newslettera