Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branż mediowo-marketingowych podsumowali rok 2011 i przedstawili swoje prognozy na 2012. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi z branży telewizji, internetu, prasy, radia, reklamy, PR-u, telekomunikacji i badań rynku.
Tempo zmian przyspiesza. Pobierz nasz Trendbook 2025
"Podróże 2024, edycja zima". Darmowy dodatek do pobrania
Agencja przygotowała ranking, którego jest zwycięzcą. "To co robicie jest po prostu obrzydliwe"
Hit czy kit? Oceniamy TVP rok po zmianach
Winna tradycja. Procenty to najgorsze prezenty (nie tylko dla dziennikarzy)
Wojciech Pawlak: honoraria gwiazd TVP są za wysokie w obecnej sytuacji telewizji publicznej (komentarz)
2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012
Jak nowe kanały komunikacji przekładają się na codzienną pracę agencji i marketerów?
Bezpłatna naziemna telewizja cyfrowa. Jakie korzyści daje cyfrowa telewizja?
Dziadek w krainie marek - komunikacja do grupy 50+
Zapisz się do newslettera