True crime szturmuje rynek podcastów. Dlaczego lubimy się bać?
Serial Netfliksa z De Niro hitem w Polsce. Jak oceniają go krytycy?
Wszystko, co wiemy o piątym sezonie „Emily w Paryżu”
Algorytmy sprzyjają skrajnie prawicowym partiom
Drugi sezon „The Traitors: Zdrajcy” z kilkoma zmianami. Producentka zdradza szczegóły
Za tyle lata Zygmunt Solorz. Ta jego spółka nie jest odlotowym biznesem
Warner Bros Discovery planuje kolejny rebranding serwisu Max
Odrzucono odwołanie Canal+ od decyzji regulatora
Marian Turski pochowany na Cmentarzu Żydowskim. „Nie zapomnimy tego, co mówiłeś”
TOP10 anglojęzycznych wydawców z największą liczbą subskrybentów
Tygodniki opinii z jednym wyjątkiem tracą czytelników. „Gazeta Polska” wyżej od "Sieci"
Koniec sportu w papierowej „Rzeczpospolitej"? W dziale został jeden dziennikarz
PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy dla pasażerów
Carrefour nie daje rady Żabce? Znów ubyło mu małych sklepów
Fru.pl szuka mistrza marketingowej magii. LinkedIn zablokował możliwość aplikowania
PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy
Stojak zamiast dziennikarza. Lepsza zmiana w Radiu Szczecin [FELIETON]
Spowiedź pracownicy Rydzyka. Jak była dziennikarka wspomina Radio Maryja?
Więcej grzechów nie pamiętam. Jak newonce trafił z nieba do piekła i z niego wyszedł [WYWIAD]
Audycja Jarosława Kuźniara znikła na razie z Trójki. „Szukamy nowej formuły”
Elon Musk grozi urzędnikom zwolnieniem. Muszą szybko napisać, co robią
Była rzeczniczka Totalizatora szefową komunikacji w ZPR SA
Wirtualne Media od teraz także ze szkoleniami. Pierwsze z relacji z mediami dla działów PR i komunikacji
Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków
Co dają dwa tygodnie bez smartfona? Lepsze samopoczucie i koncentracja
Ruszył Serwis Naukowy Uniwersytetu Warszawskiego
Trwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Coraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
„Piaskownica regulacyjna” pomoże AI? Ministerstwo zmieniło projekt ustawy
Ukraińcy stracą dostęp do Starlinka? Grozi tym administracja Trumpa
Były szef właściciela TVN ma nadzorować państwowy bank
Lidl zaczął sprzedawać na TikToku
Ruszyły zdjęcia do nowego sezonu serialu „Rodzinka.pl”. Serial wraca jesienią
Amerykańskie stacje telewizyjne NBC i ESPN nie zdecydowały się na transmisje w technologii high-definition (HD) z wielkoszlemowego turnieju tenisowego w Wimbledonie.
Brytyjska firma New Medium Enterprises zapowiedziała, że we wrześniu wprowadzi na rynek nowy format płyt DVD high-definition o nazwie Versatile Multilayer Disc (VMD).
Joseph Taylor - wiceprezes firmy Panasonic - twierdzi, że Blu-ray zwyciężył w wojnie formatów z HD-DVD.
Według firmy badawczej Digital Entertainment Group (DEG), odtwarzacze płyt Blu-ray znajdują się w około 1,5 miliona amerykańskich domów.
W sklepie internetowym Amazon.com, wyprodukowany przez firmę Toshiba odtwarzacz HD-A2 HD-DVD, kosztuje 242 dolary.
23 procent telewizorów w Stanach Zjednoczonych nie korzysta z usług operatorów kablowych bądź satelitarnych.
Gdyby amerykańscy posiadacze odbiorników high definition mogli zdecydować się tylko na jeden kanał, wybraliby National Geographic HD.
Z wojny formatów jak na razie zwycięsko wychodzi Blu-ray.
Telewizory przystosowane do odbioru sygnału High Definition (HDTV) znajdują się obecnie w 28 procentach amerykańskich domostw.
Sieć Time Warner Cable dodała do swojego serwisu HD na żądanie (HD On Demand) kanał Wealth TV.
Zapisz się do newslettera