Wyborcza idzie śladem Gazeta.pl. Wielkie badanie wśród czytelników
Co z tantiemami ze streamingu? "Negocjacje są w toku"
Legimi ze zmianami po audycie. Nie będzie dodatkowych kosztów
Wśród serwisów regionalnych Onet przed Naszym Miastem. „Dziennik Zachodni” wyprzedził Trójmiasto
Co pokażą „kanały widmo” Polsatu po odkodowaniu?
Producent „Kuchennych rewolucji” urósł o jedną piątą
Zmarł papież Franciszek. Polskie media szybko reagują
Była gwiazda TVP nową twarzą „Dzień dobry TVN”
"U dziennikarzy nie zauważa się wypalenia, dopóki nagle nie znikną na długie L4"
Ten tygodnik to rynkowy fenomen. "Tam każdy znajdzie coś dla siebie"
Zmarł były dziennikarz TVP i „Echa Dnia”
Oto marki, które najmocniej docierają do silversów
Marki beauty inwestują miliony w influencerów na TikToku
Co z karami za nieuczciwą reklamę? Rzecznik Praw Obywatelskich wycofał wniosek do TK
Influencer marketing to nie tylko liczby. Czego oczekuje się od influencerów?
Krajowy Instytut Mediów zwolnił większość pracowników. „Patrzę na to z bólem serca”
Ruszyły konkursy KRRiT na emisję w czterech miastach
Polskie Radio ruszyło z podcastem o UFO. Partnerem jest Netflix
Nadawcy publiczni dostaną ponad 120 mln zł z abonamentu
Po co urzędowi pracy konto na LinkedIn? "Odczarować stereotypowe myślenie"
Publicis Groupe ze wzrostem. To efekt pozyskania dużych klientów
Wpisy ministry na Instagramie promowane przez resort. „Nie mam z tego żadnej prywatnej korzyści”
Rzecznicy województw łączą siły
Kolejny sondaż wyborczy po debatach: Trzaskowski i Mentzen z dużymi spadkami
Co ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci
Kto wygra wybory prezydenckie? Nowy projekt badawczy
Twoje wpisy z Facebooka i Instagrama posłużą do ćwiczenia AI. Chyba że się nie zgodzisz
Polskie przepisy o sztucznej inteligencji coraz bliżej. Wiceminister podaje termin
Cła Trumpa podwyższą inflację? Na giełdzie ucierpiały także big techy
Wiceprezes CCC przechodzi do spółki zależnej. Zajmie się e-commerce
Rafał Brzoska nie chce być Muskiem polskiej polityki. Zapowiada, kiedy pożegna się z deregulacją
InPost znów przejmuje w Wielkiej Brytanii. Wyłożył ponad 100 mln funtów
Przeanalizowałem 500 artykułów, by sprawdzić, jak głęboko czytają je internauci. Oto wnioski
Wszystko, co wiadomo o piątym sezonie „Emily w Paryżu”
AppleTV+ już zapowiada seriale na lato. Co warto obejrzeć?
Wtorek był dniem ciszy dla internetowych stacji radiowych w USA.
W Londynie znajduje się 7130 hotspotów - wynika z raportu firmy RSA Security.
Sir Tim Berners-Lee został uhonorowany przez brytyjską Królową Orderem Zasługi - jednym z najbardziej prestiżowych odznaczeń w Wielkiej Brytanii.
Google uruchomił wraz z Intelem kampanię, mającą na celu stworzenie bardziej energooszczędnych komputerów i systemów serwerowych.
18 procent brytyjskich internautów stanowią kobiety w wieku od 18 do 34 lat - wynika z najnowszych danych firmy badawczej Nielsen/NetRatings.
Firma badawcza Screen Digest prognozuje, że w najbliższych latach oglądanie telewizji za pomocą telefonu komórkowego będzie popularniejsze od słuchania muzyki czy gier.
Prawie połowa europejskich internautów, posiadających szerokopasmowy dostęp do sieci, ogląda telewizję online za pomocą swojego komputera.
Steve Jobs przedstawił plan, według którego zarządzana przez niego firma Apple Inc. ma być bardziej ekologiczna od wszystkich swoich rywali.
Kończy się pewna era w dziejach Sony. Z funkcji dyrektora naczelnego komputerowego oddziału firmy odchodzi Ken Kutaragi - twórca konsoli do gier wideo PlayStation.
Słynny amerykański reżyser Oliver Stone nakręci telewizyjną reklamę, będącą częścią kampanii wzywającej do wycofania amerykańskich wojsk z Iraku.
Zapisz się do newslettera