Trzy awanse w LoveBrand Group, dołączyła Adrianna Szczygieł
Zuzanna Bieńko, Monika Wincenciak-Ziemba oraz Izabela Hoppe awansowały w zespole agencji LoveBrands Group. Do zespołu dołączyła Adrianna Szczygieł.
Monika Wincenciak-Ziemba, dotychczasowa client service director awansowała w agencji LoveBrands Group na nowo utworzone stanowisko brands managing director. W nowej roli zarządzać będzie trzema kluczowymi dla firmy działami: LoveBrands Relations, LoveBrands Events oraz LoveBrands Digital.
Jej rolą będzie zadbanie o to, by marki klientów zyskały wsparcie, którego potrzebują w zakresie zintegrowanej komunikacji, bez względu na to, czy będą do tego wykorzystywane narzędzia ATL, PR, eventy, czy też szeroko rozumiane kanały digital i influencer marketing.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zuzanna Bieńko head of LoveBrands Relations
Zuzanna Bieńko (na zdjęciu poniżej), dotychczas pełniąca funkcję head of brand and influencer marketing awansowała na stanowisko head of LoveBrands Relations.
Awans objął także Izabelę Hoppe, dotychczasową communications consultant w zespole LoveBrands Relations. Obecnie pełni stanowisko senior communications consultant.
Ponadto do działu LoveBrands Digital, na stanowisko digital consultant, dołączyła Adrianna Szczygieł, która od początku swojej kariery związana jest właśnie z tą branżą. Pierwszą jej agencją digitalową było K2 Internet, później Yieldbird, aż wreszcie Molecular BBDO Omnicom Group, w której pełniła rolę e-commerce project managera.
W LoveBrands Group odpowiadać będzie za wsparcie klientów w zakresie usług digital oraz influencer marketing, z naciskiem na analitykę i efektywność, także kosztową, realizowanych kampanii.
Dołącz do dyskusji: Trzy awanse w LoveBrand Group, dołączyła Adrianna Szczygieł