Zmiany w Ipsos
Anna Karczmarczuk została Dyrektorem Obsługi Klienta w dziale badań marketingowych (ilościowych i jakościowych) Ipsos.
Będzie odpowiadać za rozwój relacji z klientami oraz rozbudowę oferty.
Dalszy rozwój Ipsos w obszarze badań marketingowych i badań reklamy - dwóch głównych specjalizacji Ipsos - zależy w dużym stopniu od wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami,- mówi Daniel Leis, Prezes Ipsos. Anna Karczmarczuk w dziale badań marketingowych oraz Steven Vogt w dziale badań reklamy (Ipsos ASI) zajmą się doskonaleniem obsługi klientów, m.in. budowaniem systemowego modelu obsługi kluczowych klientów przy wykorzystaniu całego potencjału firmy.
Anna Karczmarczuk posiada kilkunastoletnie doświadczenie w badaniach i marketingu. Do Ipsos przeszła z TNS OBOP, gdzie przez dwa lata kierowała działem badań rynku telekomunikacyjnego i IT. Wcześniej pracowała w dziale badawczym Polskiej Telefonii Cyfrowej Era. Pracę w branży rozpoczynała jako badacz, a później kierownik zespołu w agencji badawczej CASE. Ma duże doświadczenie w badaniach potrzeb i badaniach optymalizujących produkty i usługi. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Ipsos