SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Ipsos

Anna Karczmarczuk została Dyrektorem Obsługi Klienta w dziale badań marketingowych (ilościowych i jakościowych) Ipsos.

Będzie odpowiadać za rozwój relacji z klientami oraz rozbudowę oferty.

Dalszy rozwój Ipsos w obszarze badań marketingowych i badań reklamy - dwóch głównych specjalizacji Ipsos - zależy w dużym stopniu od wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami,- mówi Daniel Leis, Prezes Ipsos. Anna Karczmarczuk w dziale badań marketingowych oraz Steven Vogt w dziale badań reklamy (Ipsos ASI)  zajmą się doskonaleniem obsługi klientów,  m.in. budowaniem systemowego modelu obsługi kluczowych klientów przy wykorzystaniu całego potencjału firmy.

Anna Karczmarczuk posiada kilkunastoletnie doświadczenie w badaniach i marketingu. Do Ipsos przeszła z TNS OBOP, gdzie przez dwa lata kierowała działem badań rynku telekomunikacyjnego i IT. Wcześniej pracowała w dziale badawczym Polskiej Telefonii Cyfrowej Era. Pracę w branży rozpoczynała jako badacz, a później kierownik zespołu w agencji badawczej CASE. Ma duże doświadczenie w badaniach potrzeb i badaniach optymalizujących produkty i usługi. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Ipsos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl