Discovery kręci nowy klip reklamujący „Złomowisko PL” (wideo)
W czwartek Discovery Chanel rozpoczął realizację teledysku reklamującego dziewiąty sezon programu „Złomowisko PL”. Promujący bieżącą serię klip zanotował już ponad 2,7 mln odsłon na YouTube. Premiera nowego spotu jesienią.

Ósmy sezon programu „Złomowisko PL” pojawił się w wiosennej ramówce Discovery Channel. Na YouTube zadebiutował też wówczas promujący go klip. Utrzymany jest w stylistyce hip-hopowej, a wystąpili w nim wszyscy bohaterowie programu.
Pomysłodawcą teledysku jest Przemysław Kwiatkowski, dyrektor kanałów Factual w grupie TVN Discovery Polska. - Chcieliśmy stworzyć coś niekonwencjonalnego, co jednocześnie sprawi, że fani jeszcze bardziej polubią naszych bohaterów. Stąd pomysł na teledysk w klimacie hip-hop, stworzony z przymrużeniem oka - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kwiatkowski. W ciągu pierwszej doby film z rapującymi złomiarzami zanotował ponad milion odsłon.
W czwartek zaczęły się zdjęcia do kolejnego filmu, który ukaże się jesienią br. i będzie reklamował kolejny sezon „Złomowiska PL”. Za jego produkcję znów ma odpowiadać ekipy Inbornmedia. W klipie wystąpią ponownie bohaterowie znani z programu.
- Poprzedni film zrobiliśmy dla zabawy, mamy u siebie wielu utalentowanych pracowników. Największą pracę wykonał Arek Felicki, który był u nas świeżo po stażu. On napisał większość zwrotek. Operatorsko i reżysersko film zrealizował Radek Wikiera - mówi Marta Krzeptowska, producent wykonawczy Inbornmedia. Za film, którego realizacja się zaczęła, odpowiada ta sama ekipa, ma być utrzymany w stylistyce disco-polo. Ani Discovery, ani producent na tym etapie nie zdradzają szczegółów produkcji.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że siódmy sezon cyklu „Złomowisko PL” na antenie Discovery Channel oglądało średnio 313 tys. osób, co przełożyło się na 2,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Odcinki można było oglądać w środy o godz. 21.00, od 29 sierpnia do 26 grudnia ub.r.
Dołącz do dyskusji: Discovery kręci nowy klip reklamujący „Złomowisko PL” (wideo)