Zła gumowa kaczka w kampanii odzieży Cropp (wideo)
Pod hasłem „Bad Rubber Ducker” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa odzieży Cropp (produkowanej przez LPP). Akcję, obejmującą internet i eventy, przygotowały i realizują agencje zjednoczenie.com i FBI Media.
Głównym bohaterem kampanii jest niegrzeczna gumowa kaczka, która ma wpisywać się w zadziorny wizerunek marki i rebeliancki charakter akcji. - Taka kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy - często wykorzystywany m.in. jako element street art. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa - tłumaczy Arkadiusz Dudkowski, specjalista ds. marketingu marki Cropp.
Akcja jest prowadzona w internecie - obejmuje serwis badrubberducker.com, serię memów i spotów, aktywności w serwisach społecznościowych (m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube, reklamy na różnych serwisach). Punktem kulminacyjnym działań będzie zaplanowany na 7 czerwca event, podczas którego w wybranych miastach zostaną wyznaczone punkty zrzutu gumowych kaczek Croppa, a każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia nagród.
Za koncepcję, kreację kampanii, organizację sesji zdjęciowej oraz realizację działań w internecie odpowiada agencja interaktywna zjednoczenie.com, a za zorganizowanie eventów i wspierające je aktywności e-PR - agencja FBI Media.
Dołącz do dyskusji: Zła gumowa kaczka w kampanii odzieży Cropp (wideo)